GTS Energis chce być detalistą
GTS Energis rozważa atak na telekomunikacyjny rynek klienta indywidualnego.
Ekspansja GTS Energis może przybrać formę budowania nowej marki, przejęcia istniejącego telecomu bądź skorzystanie z obu opcji. Kierownictwo ma nadzieję na osiągnięcie przychodów na poziomie 400 mln złotych rocznie.
Najbardziej optymistyczny wariant zakładany przez menedżerów GTS Energis to przyciągnięcie 600 – 700 tysięcy abonentów indywidualnych i przychody rzędu miliarda złotych rocznie.
Usługi telekomunikacyjne dla biznesu – podstawa operowania GTS Energis – daje przedsiębiorstwu szanse na rozwój w skali 10% rocznie. Według analizy kierownictwa spółki, bardziej niż specjalizacja opłaca się rozszerzenie oferty także dla klientów indywidualnych. GTS Energis podpisało już z TP umowę o bitsream, teraz czeka na decyzję o WLR.