Site icon ITbiznes

SonicWALL: nowe urządzenie ES 8300 Email Security Appliance z funkcją zaawansowanego zarządzania reputacją

SonicWALL Inc. poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży nowego urządzenia Email Security Appliance (ESA) ES8300. Rozwiązanie przeznaczone jest dla średniej wielkości firm oraz oddziałów korporacji, a także dla dostawców usług zarządzanych. Ponadto producent zaprezentował oprogramowanie Email Security 7.1 z funkcjami zaawansowanego zarządzania reputacją (Advanced Reputation Management, ARM), które będzie dostępne we wszystkich rozwiązaniach do ochrony poczty e-mail działających w urządzeniach SonicWALL i w systemie Windows Server lub sprzedawane przez partnerów jako usługa zarządzana.

Urządzenie ES8300 jest dwukrotnie szybsze, ma dwa razy więcej pamięci i
dziesięć razy więcej miejsca na dysku niż poprzednie platformy
SonicWALL do zabezpieczania poczty e-mail. Zapewnia ekonomiczną ochronę
poczty przychodzącej oraz wychodzącej i stanowi wydajne narzędzie w
walce ze spamem. ES8300 to pierwszy produkt firmy wyposażony w nową
funkcję zaawansowanego zarządzania reputacją (Advanced Reputation
Management, ARM), która łączy techniki określania reputacji adresu IP
nadawcy z szybkością i szerokim zasięgiem sieci SonicWALL GRID,
blokując ponad 80 procent zagrożeń już na poziomie połączenia. W celu
optymalizacji procesu klasycznego rozpoznawania nadawców pocztowych po
reputacji adresu IP producent przedstawił także rozwiązanie oparte o
własną sieć SonicWALL GRID Network. Umożliwia ono analizę – w czasie
rzeczywistym – tekstu, linków, obrazów, załączników oraz struktury
całego emaila pod kątem reputacji nadawcy. SonicWALL zbiera informacje
z ponad 4 milionów chronionych skrzynek pocztowych, setek milionów
maili oraz miliardów decyzji użytkowników – i na tej podstawie dokonuje
inspekcji poczty elektronicznej – niezależnie od wielkości załączników.
Dzięki temu pozwala skutecznie blokować niechcianą pocztę zanim trafi
ona na wewnętrzny serwer pocztowy.

Urządzenie ES8300 zaprojektowano tak, aby było łatwe we wdrażaniu i
obsłudze, a jednocześnie zapewniało funkcje takie jak zaawansowane
zarządzanie reputacją nadawcy poczty oraz ochrona treści w
wiadomościach wychodzących. Oznacza to nie tylko większą produktywność
użytkowników i personelu IT, ale również mniejszy koszt użytkowania
systemu, bez względu na to, czy firma chce tylko blokować spam, czy też
potrzebuje kompletnego rozwiązania do ochrony poczty przychodzącej i
wychodzącej
– powiedział Edward Cohen, wiceprezes działu Email
Security w firmie SonicWALL.

 

Rozwiązania SonicWALL do ochrony poczty e-mail oferują firmom każdej wielkości następujące korzyści:

 

Exit mobile version