SonicWALL: nowe urządzenie ES 8300 Email Security Appliance z funkcją zaawansowanego zarządzania reputacją
SonicWALL Inc. poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży nowego urządzenia Email Security Appliance (ESA) ES8300. Rozwiązanie przeznaczone jest dla średniej wielkości firm oraz oddziałów korporacji, a także dla dostawców usług zarządzanych. Ponadto producent zaprezentował oprogramowanie Email Security 7.1 z funkcjami zaawansowanego zarządzania reputacją (Advanced Reputation Management, ARM), które będzie dostępne we wszystkich rozwiązaniach do ochrony poczty e-mail działających w urządzeniach SonicWALL i w systemie Windows Server lub sprzedawane przez partnerów jako usługa zarządzana.
Urządzenie ES8300 jest dwukrotnie szybsze, ma dwa razy więcej pamięci i
dziesięć razy więcej miejsca na dysku niż poprzednie platformy
SonicWALL do zabezpieczania poczty e-mail. Zapewnia ekonomiczną ochronę
poczty przychodzącej oraz wychodzącej i stanowi wydajne narzędzie w
walce ze spamem. ES8300 to pierwszy produkt firmy wyposażony w nową
funkcję zaawansowanego zarządzania reputacją (Advanced Reputation
Management, ARM), która łączy techniki określania reputacji adresu IP
nadawcy z szybkością i szerokim zasięgiem sieci SonicWALL GRID,
blokując ponad 80 procent zagrożeń już na poziomie połączenia. W celu
optymalizacji procesu klasycznego rozpoznawania nadawców pocztowych po
reputacji adresu IP producent przedstawił także rozwiązanie oparte o
własną sieć SonicWALL GRID Network. Umożliwia ono analizę – w czasie
rzeczywistym – tekstu, linków, obrazów, załączników oraz struktury
całego emaila pod kątem reputacji nadawcy. SonicWALL zbiera informacje
z ponad 4 milionów chronionych skrzynek pocztowych, setek milionów
maili oraz miliardów decyzji użytkowników – i na tej podstawie dokonuje
inspekcji poczty elektronicznej – niezależnie od wielkości załączników.
Dzięki temu pozwala skutecznie blokować niechcianą pocztę zanim trafi
ona na wewnętrzny serwer pocztowy.
– Urządzenie ES8300 zaprojektowano tak, aby było łatwe we wdrażaniu i
obsłudze, a jednocześnie zapewniało funkcje takie jak zaawansowane
zarządzanie reputacją nadawcy poczty oraz ochrona treści w
wiadomościach wychodzących. Oznacza to nie tylko większą produktywność
użytkowników i personelu IT, ale również mniejszy koszt użytkowania
systemu, bez względu na to, czy firma chce tylko blokować spam, czy też
potrzebuje kompletnego rozwiązania do ochrony poczty przychodzącej i
wychodzącej – powiedział Edward Cohen, wiceprezes działu Email
Security w firmie SonicWALL.
Rozwiązania SonicWALL do ochrony poczty e-mail oferują firmom każdej wielkości następujące korzyści:
- Możliwość wdrożenia pojedynczego, uniwersalnego rozwiązania do
zabezpieczania poczty elektronicznej, które każdego dnia blokuje
miliony zewnętrznych zagrożeń, a jednocześnie zapewnia ochronę poczty
wychodzącej, zaczynając od prostych reguł, a kończąc na regulacjach
korporacyjnych oraz pełnej zgodności z przepisami takimi jak HIPAA,
GLBA i SOX - Możliwość wdrożenia w konfiguracji rozproszonej, w której wiele
platform SonicWALL Email Security — sprzętowych lub programowych —
zapewnia ochronę wielu oddziałów i wielu domen, wysoką dostępność oraz
centralne zarządzanie i kontrolę - Tworzenie szczegółowych, ogólnosystemowych raportów, zaawansowane monitorowanie wydajności i proste zarządzanie
- Obsługa wielu serwerów LDAP i ustawień na poziomie poszczególnych domen
- Możliwość dostosowania ustawień i agresywności filtrów antyspamowych do potrzeb użytkownika
- Filtrowanie poczty wychodzącej oraz zapobieganie wyciekowi danych
z wykorzystaniem wbudowanych słowników oraz zaawansowanego mechanizmu
zapewniania zgodności z przepisami - Szyfrowanie oparte na polityce z rozwiązaniami dostarczanymi przez firmy trzecie
- Wewnętrzna archiwizacja danych i możliwość integracji z rozwiązaniami archiwizacyjnymi firm trzecich