Site icon ITbiznes

Elektrycznie Tematyczni #1 – nowy podcast o samochodach elektrycznych

Elektrycznie Tematyczni odc. 1

W ramach projektu InsightOut Lab rusza dziś nowy podcast o samochodach elektrycznych. Podcast prowadzi niżej podpisany (Paweł Pilarczyk) oraz Katarzyna Frendl, właścicielka kobiecego portalu motoryzacyjnego Motocaina.pl.

InsightOub Lab to nowy projekt zrealizowany przez agencję OneMulti. Łączy cechy think tanku, agreguje informacje i analizy, wymiany myśli między ekspertami oraz firmą doradczą, której celem jest budowanie konkretnych treści i projektów ułatwiających wdrażanie zmian. InsightOut Lab ma ułatwiać przyspieszanie takich zmian, a także definiować stan wiedzy społeczeństwa i poziom akceptacji dla konkretnych rozwiązań i trendów. Pomysłodawcami InsightOut Lab są właściciele agencji OneMulti, Mariusz i Barbara Pleban.

W pracy z klientami agencji, zarówno polskim jak i międzynarodowymi markami, od lat widzieliśmy dwie ich istotne potrzeby: głód informacji, wartościowych treści oraz konieczność sprawnego zarządzania nadchodzącymi zmianami. InsightOut Lab jest wynikiem połączenia obu tych potrzeb w jedno efektywne narzędzie, dostarczające sprawdzone, wiarygodne dane oraz wskazówki do zmian. Możemy teraz zaoferować nową wartość, łącząc wiedzę analityczną z praktycznymi wytycznymi do działania. Mam nadzieję, że InsightOut Lab szybko stanie się źródłem atrakcyjnych treści oraz kompasem w procesie zmian.

– mówi Mariusz Pleban, twórca projektu InsightOut Lab

Jednym z elementów projektu InsightOut Lab jest podcast Elektrycznie Tematyczni poświęcony elektromobilności. Partnerem projektu jest marka Volskwagen.

Podcast ma być angażującym słuchaczy rozwiązaniem, pozwalającym na prezentację wartościowych danych i opinii na temat elektromobilności. Jesteśmy przekonani, że będzie stanowić cenne źródło informacji i inspiracji zarówno dla tych, którzy elektrycznymi zmianami w motoryzacji dotąd się nie interesowali, jak i dla tych, którzy fascynują się tą tematyką. Będziemy odnosić się m.in. do kwestii dotyczących ładowania, zasięgu czy cen aut elektrycznych oraz nowych technologii, bezpieczeństwa, ekologii i wielu innych aspektów. Podcast to jednak tylko część naszego przedsięwzięcia – znaczącą rolę odgrywają dla nas wyniki badań, pozwalające na przedstawianie tematyki elektromobilności przez lokalny pryzmat, w odniesieniu do opinii polskich respondentów.

– mówi Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen.

Podcast będzie skupiony na zagadnieniach wokół elektromobilności, a w szczególności samochodach elektrycznych (BEV) i zelektryfikowanych (m.in. hybrydowych i PHEV). W kolejnych odcinkach prowadzący – Katarzyna Frendl i Paweł Pilarczyk – skoncentrują się poszczególnych kwestiach dotyczących zakupu, eksploatacji, serwisowania, ładowania i perspektywach rozwoju, a także zagadnieniach prawnych związanych z użytkowaniem aut elektrycznych. Będą również nawiązywać do powszechnych opinii wyrażanych przez sceptyków i odniosą się do nich posługując się twardymi danymi, pozyskanymi z publicznie dostępnych źródeł, a także wykorzystaną dane uzyskane z badań realizowanych na zlecenie InsightOut Lab. Gośćmi podcastu będą eksperci branży motoryzacyjnej i energetycznej, znani dziennikarze, a także użytkownicy samochodów elektrycznych oraz hybrydowych.

Podcast dostępny jest na stronie InsightOutLab.com, ale także w największych platformach podcastowych: Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts czy Lecton (Audioteka).

Już teraz zapraszamy do subskrybowania kanału Elektrycznie Tematyczni na ulubionych platformach podcastowych i do odsłuchania pierwszego odcinka!

Gościem jest Maciej Mazur, dyrektor zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych. Na stronie pierwszej części Elektrycznie Tematycznych podano wiele danych liczbowych, które padają w podcaście, więc zainteresowanych odsyłamy do zapoznania się z nimi.

Exit mobile version