Site icon ITbiznes

Jabra+ for Admins ułatwi zarządzanie salami konferencyjnymi i urządzeniami

Jabra+ for Admins

Firma Jabra zaprezentowała na targach ISE 2024 nową platformę oprogramowania typu API-first do zdalnego monitorowania i zarządzania salami konferencyjnymi i urządzeniami. Jabra+ for Admins to ujednolicona platforma, która zapewnia administratorom IT kompleksowe rozwiązanie do zarządzania urządzeniami do komunikacji.

Dzięki Jabra+ for Admins administratorzy IT mogą uzyskać wgląd i kontrolę nad ustawieniami, oprogramowaniem sprzętowym i informacjami z poziomu jednej platformy. Śledzenie w czasie rzeczywistym statusu online/offline urządzeń i sal konferencyjnych pomaga zidentyfikować wszelkie nagłe problemy, redukując liczbę zgłoszeń IT i dbając o niezakłócony przebieg spotkań.

W hybrydowym środowisku pracy, w którym zarządzanie pomieszczeniami konferencyjnymi i wieloma urządzeniami jest coraz bardziej złożone, rozumiemy znaczenie prostych i wydajnych rozwiązań. Właśnie dlatego stworzyliśmy Jabra+ for Admins; udoskonaloną, bezpieczną platformę, która jest bardzo łatwa w użyciu. Użytkownicy mogą teraz być bardziej wydajni i poświęcać więcej czasu na to, co sprawia, że ich firma się rozwija – powiedział Holger Reisinger, SVP Enterprise Solutions w Jabra.

Platforma oferuje następujące funkcje:

Aplikacja Jabra+ for Admins jest bezpłatna

Jabra+ for Admins dla urządzeń wideo i sal konferencyjnych jest teraz dostępna w ramach programu Early Adopter Program, a jej szersza dostępność planowana jest na lato. Pod koniec 2024 roku planowana jest też opcja zarządzania urządzeniami osobistymi.

Exit mobile version