Site icon ITbiznes

Rynek LCD: HANNspree coraz mocniejsze w Europie

Firma HANNspree, specjalizująca się w produkcji monitorów, telewizorów LCD i akcesoriów komputerowych opublikowała wyniki finansowe z rynku europejskiego za pierwsze cztery miesiące bieżącego roku. Pierwszy kwartał 2009 roku to początek sprzedaży monitorów LCD marki HANNspree w Europie Centralnej oraz Wschodniej. Można śmiało stwierdzić, że kryzys gospodarczy nie dotknął firmy w tak dużym stopniu, jak pozostałych gigantów branży.

W ciągu pierwszych 3 miesięcy tego roku firma z Tajwanu zdołała zanotować zysk netto i osiągnąć  następujące wyniki:

Osiągnięcie takich wyników możliwe było dzięki prowadzeniu odpowiedniej
polityki doboru partnerów handlowych, konsekwentnej budowie marki
poprzez działania PR i marketingowe oraz atrakcyjnym cenom produktów.
Hannspree troszczy się również o zapewnienie odpowiedniej marży w
kanale dystrybucyjnym i dealerskim.

W całej Europie Zachodniej, HANNspree osiągnęło 8. pozycję (awans z 9.
w czwartym kwartale 2008) z udziałem rynku na poziomie 4%.

Powyższe wyniki dotyczą jedynie udziałów firmy w rynku monitorów LCD.

Exit mobile version