Site icon ITbiznes

Colt przedstawił nową strukturę organizacyjną i strategię

Colt

Firma Colt Technology Services ogłosiła nową trzyletnią strategię i strukturę organizacyjną, które pozwolą firmie lepiej dostosować się do zmieniającej się dynamiki rynku. Dyrektor zarządzająca zapowiedziała też, na czym będzie się koncentrować w nadchodzących latach.

Firma wszystkie działania będzie podejmować w oparciu o mocne fundamenty swojej cyfrowej sieci. Nowa strategia skupia się na dalszym rozwoju sieci Colt IQ poprzez innowacje i przyspieszanie wzrostu dzięki sile jej pracowników. Jak podkreśliła Keri Gilder, firma jest przygotowana, aby wspierać przedsiębiorstwa wkraczające w przyszłość.

Strategia Colt

Strategię Colt można podzielić na cztery obszary zainteresowania. Należą do nich:

Aby potwierdzić, że Colt jest przygotowany do realizacji tej strategii, ogłoszono również nową strukturę organizacyjną. Jej celem jest lepsza współpraca zarówno wewnątrz organizacji, jak i z klientami i partnerami.

Struktura organizacyjna

Nowa struktura opierać się będzie na poniższych filarach:

Keri Gilder, CEO Colt Technology Services

– Ten rok był dla nas wszystkich przełomem. Chociaż narzucono nam wiele zmian, często trzeba było zejść z utartych szlaków, aby zobaczyć, gdzie należy dokonać trwałych zmian. Spędziłam kilka miesięcy, odkąd objąłem funkcję dyrektora generalnego, rozmawiając z naszymi pracownikami. Próbowałam zrozumieć, jak możemy zoptymalizować naszą organizację, pozostając wiernym temu, co zawsze było w DNA Colta. Naszej sieci i naszych relacji z klientami – powiedziała Gilder komentując zmiany.

– Uważam, że nowa strategia i struktura, stawiają Colt w najlepszej możliwej pozycji, dzięki której pozostaniemy czołową firmą w ekosystemie łączności i cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Jestem też niesamowicie dumna, że mamy zespół, który może wprowadzić te zmiany. Ashish, Avijit i Robin byli kluczowymi członkami rodziny Colt i cieszę się, że teraz dołączają do naszego zespołu ELT – podkreśliła.

Colt już wdraża nową strategię

Colt nawiązał, w ramach nowej strategi nawiązał już współpracę z firmą Atos. Wielokanałowa oferta wsparcia dla przedsiębiorstw łączy ofertę Colt w zakresie telefonii w chmurze o globalnym zasięgu z ofertą Atos „Cloud Contact Center powered by CXone”. Nowe rozwiązanie pojawi się w Europie w pierwszym kwartale 2021 roku. Pozwoli organizacjom zapewnić bezproblemową obsługę wszystkich kanałów komunikacji z klientami – zarówno przez telefon, media społecznościowe, jak i czat. Dostarczy także wsparcie innowacyjnych funkcji sztucznej inteligencji.

Źródło: Informacje prasowe

Exit mobile version