Site icon ITbiznes

Cisco wspiera klientów w inteligentnym wykorzystaniu chmury

cisco-chmura-inteligentne-wykorzystanie-wsparcie

Nowe sposoby, dzięki którym Cisco ma zamiar wspierać klientów w przyspieszaniu ich cyfrowej transformacji, pomogą osiągnąć im lepsze wyniki.

Firmy i instytucje wykorzystują obecnie rozwiązania chmurowe bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Działy IT stoją przed wyzwaniami związanymi z zapewnieniem użytkownikom optymalnej jakości usług cyfrowych. Skłania to firmy do korzystania z modelu operacyjnego wykorzystującego chmurę. Jego zaletami są szybkość działania, możliwość wglądu w dowolnej chwili i miejscu oraz kontrola. Zapewnia on sprawniejszą alokację aplikacji, użytkowników i personelu technicznego.

Lepsze wyniki dzięki chmurze

Cisco w ciągu ostatnich 6 lat zainwestowało miliardy dolarów, aby każdy aspekt jej działalności przenieść do chmury. Firma skupia się obecnie jeszcze bardziej na tym, aby wspierać swoich klientów w tworzeniu wszechstronnych strategii chmurowych. Chodzi o pięć kluczowych obszarów: ciągłość działania (Continuity), wgląd (Insights), bezpieczeństwo (Security), łączność (Connectivity) i operacje (Operations).

Podczas wirtualnego wydarzenia Future Cloud firma zaprezentowała rozwój strategii wykorzystującej chmurę w wielu z wymienionych wcześniej obszarów. Pomaga firmom łączyć się, zapewniać bezpieczeństwo i automatyzować. Chce także zapewniać sprawne wykorzystanie rozwiązań cyfrowych w dzisiejszej rzeczywistości wykorzystującej chmurę hybrydową.

„Obecnie kluczem do osiągnięcia sukcesu w cyfrowym świecie jest zapewnienie prostej, intuicyjnej obsługi. Skupiamy się na wspieraniu naszych klientów, aby mogli bezpiecznie i szybko dostarczać nowe rodzaje aplikacji. Zapewniamy automatyzację, obserwowalność i wgląd w środowisku chmury hybrydowej”. – powiedział Todd Nightingale, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Cisco Enterprise Networking and Cloud.

Innowacje w chmurze hybrydowej Cisco

Cisco podało, jakich innowacji można oczekiwać po w jej chmurze hybrydowej.

Operacje w chmurze hybrydowej

Obserwowalność i wgląd

Usługi Customer Experience (CX) dla chmury

Historia firmy Cisco do 2013 roku

Źródło: Cisco

Exit mobile version