Site icon ITbiznes

Badanie przeprowadzone przez Cisco: internauci interesują się wyborami w USA

Firma Cisco przedstawiła wyniki badania Visual Networking Index, w ramach którego oceniano wpływ oglądania materiałów wideo w Internecie i zastosowanie innych mediów społecznych na zaangażowanie Amerykanów w politykę. Sponsorowane przez Cisco badanie zostało przeprowadzone przez Compete. Wyniki sugerują pięciokrotny wzrost wykorzystania materiałów wideo w Internecie w
porównaniu z poprzednimi wyborami prezydenckimi w USA. Tylko telewizja
wyprzedza Internet jako najczęściej używane źródło informacji o
wydarzeniach politycznych.

Przeprowadzone badanie jest pierwszym projektem w ramach inicjatywy
Cisco Visual Networking Index (VNI) Pulse, w ramach której Cisco
będzie prezentować ilościowe informacje dotyczące zachowania
konsumentów w sieci uzyskiwane w drodze bezpośredniego zbierania
danych. Kilka miesięcy temu przedstawiono inicjatywę Cisco VNI
Forecast, której celem jest prezentowanie prognoz wzrostu wykorzystania
sieci IP na całym świecie opracowywanych na podstawie analiz własnych
Cisco oraz prognoz niezależnych analityków.

W ubiegłym miesiącu przeprowadzona została ankieta, która objęła
przeszło 1800 obywateli Stanów Zjednoczonych uprawnionych do
głosowania. Każdy uczestnik wskazywał swoje preferencje polityczne:
demokraci, republikanie, kandydaci niezależni lub brak preferencji.

Najważniejsze ustalenia:

 

Inne wyniki badania politycznego Cisco VNI Pulse, w tym wyniki
przedstawione w podziale na płeć, grupę wiekową, poziom dochodów i
preferencje polityczne, można znaleźć pod adresem www.cisco.com/go/vni.

W nadchodzącym roku Cisco będzie
przeprowadzać dalsze badania
w ramach inicjatywy Cisco VNI Pulse, aby lepiej poznać zachowania i
skłonności konsumentów odnośnie oglądania materiałów wideo w skali
całego świata.

Exit mobile version