Zastosowanie podpisu elektronicznego

2 sierpnia 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Pięć tysięcy osób będzie mogło wziąć udział w szkoleniu „Zastosowanie podpisu elektronicznego” organizowanym w miastach całej Polski przez Compendium – Centrum Edukacyjne w ramach projektu „Firma XXI wieku„.

Szkolenie „Zastosowanie podpisu elektronicznego” umożliwia poznanie technicznych i prawnych możliwości zastosowania e-podpisu w działalności przedsiębiorstwa oraz w administracji publicznej. Porusza zagadnienia techniczne, prawno-księgowe oraz organizacyjne związane z użyciem podpisu elektronicznego. Spotkania odbywać się będą od sierpnia 2006 do maja 2007 roku.

Szczególny akcent położony jest na aktualne możliwości zastosowania e-podpisu w biznesie i administracji publicznej. Kurs omawia kwestie prawne obowiązujące w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Przedstawia możliwości zastosowania podpisu w korespondencji elektronicznej, przetargach, rozliczeniach, opłatach skarbowych czy elektronicznych dowodach tożsamości. Uczestnicy kursu mają możliwość poznania praktycznych i organizacyjnych aspektów korzystania z e-podpisu, m.in.: dostępnych na rynku rozwiązań, kosztów wdrożenia, integracji z aplikacjami finansowo-księgowymi, bezpieczeństwa użytkowania.

Zainteresowani uczestnictwem mogą zapoznać się z harmonogramem szkoleń. Formularz rejestracyjny znajduje się tutaj. Uczestnicy pokrywają 20% kosztów szkolenia – od 40 do 90 zł.