nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

Reklama w sieci – aspekty prawne i informatyczne

29 sierpnia 2006 w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniom reklamy internetowej.

Program sympozjum podzielony został na trzy bloki. We wprowadzeniu prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek scharakteryzuje Internet jako medium skutecznej reklamy. Następnie odbędą się dwa wykłady w ramach części poświeconej aspektom prawnym reklamy sieciowej.

Najbardziej rozbudowany będzie blok „Narzędzia informatyczne internetowej reklamy”, w ramach którego organizatorzy zaplanowali sześć wystąpień. Zainteresowani mogą zapoznać się ze szczegółową agendą oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Koszta partycypacji w konferencji zostały ustalone na poziomie 450 złotych netto od osoby. Konferencja odbędzie się w siedzibie Instytutu Biocybernetyki PAN przy ul. Ks. Trojdena 4.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Gadu-Gadu ma 6 lat

Następny artykuł

Przetargi dla szkół za 1,5 mld zł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także