Reklama w sieci – aspekty prawne i informatyczne

15 sierpnia 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

29 sierpnia 2006 w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniom reklamy internetowej.

Program sympozjum podzielony został na trzy bloki. We wprowadzeniu prof. dr hab. Włodzimierz Gogołek scharakteryzuje Internet jako medium skutecznej reklamy. Następnie odbędą się dwa wykłady w ramach części poświeconej aspektom prawnym reklamy sieciowej.

Najbardziej rozbudowany będzie blok „Narzędzia informatyczne internetowej reklamy”, w ramach którego organizatorzy zaplanowali sześć wystąpień. Zainteresowani mogą zapoznać się ze szczegółową agendą oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Koszta partycypacji w konferencji zostały ustalone na poziomie 450 złotych netto od osoby. Konferencja odbędzie się w siedzibie Instytutu Biocybernetyki PAN przy ul. Ks. Trojdena 4.