Polskie centrum logistyczne Aliexpress zapewni dostawę do 3 dni roboczych

Pod Łodzią powstaje pierwsze, ogromne centrum logistyczne Aliexpress. Będzie największy hub logistyczny w Europie Środkowo-Wschodniej.

Czytaj dalej

Zobacz jak wygląda inteligentna fabryka Nissana

Inteligentna fabryka Nissana została uruchomiona z zamiarem stworzenia bezemisyjnego procesu produkcyjnego pojazdów nowej generacji. Nissan Intelligent Factory rozpoczęła działalność w Tochigi w Japonii, około 130 km na północ od Tokio.

Czytaj dalej

Większa elastyczność w wyborze miejsca pracy zaoferowana przez Amazon

Amazon nie ustaje w zapewnianiu, że jest jednym z najlepszych pracodawców i aby to potwierdzić, oferuje zespołom większą elastyczność w wyborze miejsca pracy. Zmienia swoje wcześniejsze podejście, w którym pracownicy mieli spędzać co najmniej trzy dni w biurze.

Czytaj dalej

Google i YouTube zabronią reklam w treściach negujących zmiany klimatu

Jeśli ktokolwiek opublikuje treści zakłamujące lub negujące zmiany klimatu, to Google i YouTube zabronią reklam w tych mediach. Co więcej, zostanie zerwany program partnerski, przez co strony i kanały nie będą promowane.

Czytaj dalej

Siedziba Tesli zostanie przeniesiona do Austin w Teksasie

Elon Musk powiadomił, że siedziba Tesli zostanie przeniesiona do Austin w Teksasie. Zrobił to na dorocznym zgromadzeniu akcjonariuszy Tesla w 2021 r., które odbyło się w gigafabryce Tesla Austin. Wyjaśnił też powody tej decyzji. Wspominał także o terminach wejścia do produkcji modeli Cybertruck, Semi i Roadster.

Czytaj dalej

SAP NOW New Chapter – digitalizacja przynosi wymierne korzyści

W dniach 5-6 października w Sopocie pod hasłami #human #tech #business odbyła się konferencja SAP NOW New Chapter.

Czytaj dalej

„Gotowi na DVB-T2?” – kampania Instytutu Łączności – PIB

Startuje kampania „Gotowi na DVB-T2?” realizowana przez Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy. Współpracuje on z nadawcami telewizyjnymi, Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, Urzędem Ochrony

Czytaj dalej

Raport NASK „Nastolatki 3.0”: młodzież spędza w internecie coraz więcej czasu

Raport „Nastolatki 3.0” wskazuje, że polski nastolatek wpatrywał się w 2020 r. w ekran komputera lub smartfona ok. 12 godzin na dobę.

Czytaj dalej