Awaria Orange – nie działa aplikacja i stacjonarne punkty obsługi klienta

W sieci Orange nastąpiła awaria, która uniemożliwia użytkownikom wykonanie jakiejkolwiek czynności się na koncie w Mój Orange. Nie tylko przez stronę WWW, ale również przez aplikację na smartfony. Okazuje się też, że nie działają stacjonarne punkty obsługi klienta. Nasz redakcyjny kolega był w dwóch salonach i w obu nie udało mu się nic wskórać z powodu przerwy technicznej.

Orange

Zapytaliśmy już @Orange_Polska o przyczyny i będziemy informować o postępach.

Otrzymaliśmy komentarz sieci Orange w sprawie przerwy technicznej:

Potwierdzamy, że w ten weekend prowadzimy prace techniczne w naszych systemach informatycznych przez co nieaktywne są konta m.in. Mój Orange, a nasi pracownicy nie mają dostępu do konta z usługami naszych klientów. Takie prace techniczne prowadzimy kilka razy w roku, a dostęp do konta Mój Orange i pełna obsługa zostaną przywrócone w poniedziałek po godzinie 7:00.

image

Nie mamy podstaw, aby nie wierzyć w treść komunikatu, ale dziwną sprawą jest choćby wyłączenie z działania salonów stacjonarnych, w których w weekend pojawiają się spore liczby klientów. Niestety, do poniedziałku nic nie załatwią, bo pracownicy nie mają dostępu do ich kont.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x