Awaria Orange – nie działa aplikacja i stacjonarne punkty obsługi klienta
W sieci Orange nastąpiła awaria, która uniemożliwia użytkownikom wykonanie jakiejkolwiek czynności się na koncie w Mój Orange. Nie tylko przez stronę WWW, ale również przez aplikację na smartfony. Okazuje się też, że nie działają stacjonarne punkty obsługi klienta. Nasz redakcyjny kolega był w dwóch salonach i w obu nie udało mu się nic wskórać z powodu przerwy technicznej.
Zapytaliśmy już @Orange_Polska o przyczyny i będziemy informować o postępach.
Otrzymaliśmy komentarz sieci Orange w sprawie przerwy technicznej:
Potwierdzamy, że w ten weekend prowadzimy prace techniczne w naszych systemach informatycznych przez co nieaktywne są konta m.in. Mój Orange, a nasi pracownicy nie mają dostępu do konta z usługami naszych klientów. Takie prace techniczne prowadzimy kilka razy w roku, a dostęp do konta Mój Orange i pełna obsługa zostaną przywrócone w poniedziałek po godzinie 7:00.
Nie mamy podstaw, aby nie wierzyć w treść komunikatu, ale dziwną sprawą jest choćby wyłączenie z działania salonów stacjonarnych, w których w weekend pojawiają się spore liczby klientów. Niestety, do poniedziałku nic nie załatwią, bo pracownicy nie mają dostępu do ich kont.
Miłośnik nowoczesnych technologii, głównie nowych rozwiązań IT. Redaktor w czasopismach Gambler, Enter, PC Kurier, Telecom Forum, Secret Service, Click!, Komputer Świat Gry, Play, GameRanking. Wiele lat spędził w branży tłumaczeniowej – głównie gier i programów użytkowych. W wolnych chwilach lata szybowcem, jeździ na rowerze i pochłania duże ilości książek.