17 i 18 maja w Zielonce koło Warszawy odbędzie się najważniejsze i jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone wsparciu użytkowników informatyki – Forum Wsparcia IT 2012. Motywem przewodnim tegorocznej edycji konferencji jest WIEDZA. Podczas Forum przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne, będą również rozważane ważne aspekty psychologiczne i prawne działania centrum wsparcia. Swoimi doświadczeniami podzielą się przedstawiciele najlepszych w kraju organizacji wsparcia.
„Zarządzanie wiedzą w centrum wsparcia to umiejętność przekształcenia sumy potencjałów osób indywidualnych we wspólny potencjał organizacji. Korzyść przynosi współdzielenie i wielokrotne używanie zgromadzonych informacji i praktyk. Dziś każda organizacja dostarczająca usług IT musi postrzegać wiedzę jako kapitał, który należy objąć zarządzaniem, by rósł i przynosił zyski.” – powiedział Jarosław Gwardyś, Menedżer HDI-Poland.
Przed konferencją odbędzie się cykl szkoleń HDI, wśród których znalazła się nowość: „Podstawy zarządzania wiedzą wg standardów KCS”. Organizator przygotował także dedykowany panel dyskusyjny na temat sposobu identyfikacji i instytucjonalizacji wiedzy w centrum wsparcia. Uczestnicy poszukają odpowiedzi na pytania: jak zarządzać wiedzą, jak zapewnić jej aktualność, jak zachęcać pracowników do dzielenia się wiedzą.
Podczas konferencji przedstawione zostaną również koncepcje i studia przypadków dotyczące korzystania z technologii w celu optymalizacji wsparcia IT.
W ramach Forum Wsparcia IT odbędzie się uroczysta Gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki tegorocznej edycji konkursu Lider Wsparcia IT 2011. Ideą Konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w zakresie wsparcia użytkowników IT.
Szczegółowe informacje na temat konferencji Forum Wsparcia IT 2012 znajdują się na stronie www.hdi.pl.
ITbiznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia.