Forum Wsparcia IT 2012 – 17-18 maja

17 i 18 maja w Zielonce koło Warszawy odbędzie się najważniejsze i jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone wsparciu użytkowników informatyki – Forum Wsparcia IT 2012. Motywem przewodnim tegorocznej edycji konferencji jest WIEDZA. Podczas Forum przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne, będą również rozważane ważne aspekty psychologiczne i prawne działania centrum wsparcia. Swoimi doświadczeniami podzielą się przedstawiciele najlepszych w kraju organizacji wsparcia.

„Zarządzanie wiedzą w centrum wsparcia to umiejętność przekształcenia sumy potencjałów osób indywidualnych we wspólny potencjał organizacji. Korzyść przynosi współdzielenie i wielokrotne używanie zgromadzonych informacji i praktyk. Dziś każda organizacja dostarczająca usług IT musi postrzegać wiedzę jako kapitał, który należy objąć zarządzaniem, by rósł i przynosił zyski.” – powiedział Jarosław Gwardyś, Menedżer HDI-Poland.

Przed konferencją odbędzie się cykl szkoleń HDI, wśród których znalazła się nowość: „Podstawy zarządzania wiedzą wg standardów KCS”. Organizator przygotował także dedykowany panel dyskusyjny na temat sposobu identyfikacji i instytucjonalizacji wiedzy w centrum wsparcia. Uczestnicy poszukają odpowiedzi na pytania: jak zarządzać wiedzą, jak zapewnić jej aktualność, jak zachęcać pracowników do dzielenia się wiedzą.

Podczas konferencji przedstawione zostaną również koncepcje i studia przypadków dotyczące korzystania z technologii w celu optymalizacji wsparcia IT.

W ramach Forum Wsparcia IT odbędzie się  uroczysta Gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki tegorocznej edycji konkursu Lider Wsparcia IT 2011. Ideą Konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w zakresie wsparcia użytkowników IT.

Szczegółowe informacje na temat konferencji Forum Wsparcia IT 2012 znajdują się na stronie www.hdi.pl.

ITbiznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *