Facebook zaprasza na szkolenia dla organizacji pozarządowych. Pomoc w czasie pandemii

Facebook uruchomił program „Spotlight: Social Good”. To seria bezpłatnych szkoleń online, której zadaniem jest przekazanie organizacjom pozarządowym wiedzy niezbędnej do zapewnienia skutecznego funkcjonowania w warunkach epidemii.

Facebook zapowiedział, że na organizowanych spotkaniach można będzie dowiedzieć się między innymi, jak skutecznie komunikować się online oraz tworzyć kreatywne i angażujące treści dla sympatyków.

Serwis podkreślił, że epidemia przyspieszyła przejście całego świata na funkcjonowanie online, co wymusza zrewidowanie modelu działania NGO i przystosowanie się do nowych czasów. Zupełnie inaczej trzeba między innymi walczyć o zdobycie uwagi i zainteresowania potencjalnych sympatyków, którzy z powodu COVID-19 pozostają w domach i zmienili zachowania.

Wiedzę, jak docierać do ludzi przez internet obiecuje Jakub Turowski, szef zespołu ds. polityki publicznej Facebooka w Polsce:

Rozumiemy, że w czasach utrudnionego dostępu do swoich sympatyków wiele organizacji napotyka na problemy związane z organizacją pracy, promowaniem swoich kampanii, czy organizowaniem efektywnych zbiórek pieniężnych. Facebook oferuje im szereg bezpłatnych narzędzi i aplikacji usprawniających procesy, których realizacja stała się dla utrudniona w czasach pandemii. Chcemy edukować i dotrzeć z praktyczną wiedzą do jak największej liczby organizacji.

Organizowane przez Facebooka szkolenia mają pomóc w zmianie modelu działania NGO.

Facebook w oczach

Facebook przygotował szkolenia dla NGO. Pokaże, jak funkcjonować w internecie

Program„Spotlight: Social Good” ma pokazać, jak przenieść bezpośrednie kontakty i szukane wsparcia do internetu.

Tematyka szkoleń obejmuje takie zagadnienia jak: skuteczne budowanie wizerunku organizacji w sieci, opowiadanie o marce w mediach społecznościowych, utrzymywanie kontaktu z sympatykami i angażowanie ich do zbiórek pieniężnych, czy wreszcie tworzenie angażujących i atrakcyjnych treści za pomocą darmowych aplikacji mobilnych. Poza częścią szkoleniową, każde spotkanie będzie zawierało sekcję pytań i odpowiedzi, podczas których widzowie będą mogli pogłębić omawiany temat.

Inicjatywa jest częścią Facebook Blueprint – platformy e-learningowej, oferującej bezpłatne kursy do samodzielnej nauki obsługi narzędzi reklamowych na Facebooku i Instagramie. Od czasu jej premiery w 2015 roku szkolenia na platformie odwiedziło ponad 2 miliony użytkowników na całym świecie. Szkolenia w ramach „Spotlight: Social Good” zostaną poprowadzone przez trenerów Blueprint.

Szkolenia, w formie transmisji na żywo, rozpoczną się 9 lipca 2020 na platformie GoToWebinar i będą składały się z sześciu modułów, z których każdy zostanie powtórzony dwukrotnie. Rejestracja na pierwszy z nich zatytułowany „Zbuduj swoją obecność online” możliwa jest na stronie: https://socialgoodspotlightpolish.splashthat.com/.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x