Rebranding innogy Polska w E.ON Polska

Od połowy grudnia 2021 roku innogy Polska będzie funkcjonować pod nową nazwą E.ON Polska. Zmienią się wszystkie logotypy i nazwy poszczególnych spółek należących do Grupy innogy. Klienci spółek zostaną indywidualnie poinformowani o nadchodzących zmianach. Pierwsza korespondencja z nowym logotypem została wysłana już w tym miesiącu.

Pełna integracja z E.ON to naturalny krok w rozwoju naszej firmy. Grupa E.ON oferuje dedykowane rozwiązania dla klientów i jako jeden z wiodących operatorów sieci w Europie odegra istotną rolę w tak ważnej dla wszystkich transformacji energetyki. Europa stoi przed historycznym wyzwaniem, do 2050 roku ma się stać neutralna klimatycznie, dlatego nasze motto to „MY może więcej”. Chcemy działać na rzecz neutralności klimatycznej razem z naszymi klientami, ze społecznością lokalną. Będziemy w Polsce inwestować rozproszone źródła produkcji energii, ciepła i chłodu oraz digitalizować procesy” – powiedział Andrzej Modzelewski, Prezes innogy Polska.

https://www.youtube.com/watch?v=G8NsfMiUu3c

Po 2 latach integracji innogy Polska zmienia się w E.ON Polska

Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 roku, gdy E.ON przejął aktywa innogy od RWE. W grudniu 2021 firma oficjalnie zmieni nazwę na E.ON Polska. Spółki zależne grupy innogy Polska również zmienią markę.

e-on-polska-innogy-rebranding-zmiany

Grupa E.ON to jeden z głównych europejskich koncernów energetycznych. Obsługuje około 53 mln klientów na 15 rynkach w Europie i zatrudnia łącznie ponad 78 tys. osób, w tym 3500 w spółkach należących do grupy w Polsce.

Skupia ona największych operatorów dystrybucji energii elektrycznej i gazu ziemnego w Europie. Wartość regulacyjna aktywów sieciowych wynosi ok. 35 mld EUR, co czyni E.ON jedną z największych europejskich i światowych grup energetycznych.

e-on-polska-innogy-rebranding-zmiany-europa

E.ON Polska sprzedaje energię elektryczną do ponad 1 mln klientów indywidualnych, głównie w Warszawie. Grupa E.ON jest właścicielem ponad 1,3 mln km sieci dystrybucyjnych energii elektrycznej, gazu i ciepła w całej Europie. W Warszawie ma ponad 16,5 tys. km sieci elektroenergetycznej.

Grupa E.ON działa w Polsce od 20 lat

Spółki Grupy E.ON produkują oraz dystrybuują energię elektryczną, gaz, ciepło i chłód do klientów indywidualnych, sektora publicznego i klientów biznesowych na terenie całej Polski. Głównym rynkiem w obszarze sprzedaży energii elektrycznej jest jednak Warszawa. W zakresie produkcji i dostaw ciepła głównymi rynkami działania są Szczecin i Opole.

e-on-polska-innogy-rebranding-zmiany-polska

Firma zapowiada dalszy rozwój innowacyjnych, wzajemnie uzupełniających się produktów i usług dla klientów. Planowane są także dalsze inwestycje w nowoczesną infrastrukturę energetyczną w Polsce.

Przedstawiciele spółki zapowiadają, że w działalności biznesowej będą bazowa na idei świadomego ekologicznie społeczeństwa, które ma dostęp do zielonych źródeł energii elektrycznej i ciepła. Deklarują kontynuację wspierania wytwórców energii ze źródeł odnawialnych w nowych przedsięwzięciach, a także realizowania inicjatyw proekologicznych. W przypadku operatora sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej i cieplnej w planach jest udostępnianie infrastruktury, która istotnie wesprze transformację energetyczną.

Grupa E.ON dąży do całkowitej redukcji emisji dwutlenku węgla z zasobów należących do firmy i przez nią kontrolowanych do roku 2040. Są to tak zwane emisje z Zakresu 1 i 2. Redukcja ma być przeprowadzana stopniowo, do 2030 roku planowana jest na poziomie 75 proc. Do 2050 Grupa zamierza także znacząco zredukować emisje pośrednie, występujące w łańcuchu dostaw przedsiębiorstwa, czyli emisje Zakresu 3.

Co zmiana nazwy na E.ON Polska oznacza dla klientów?

W grudniu 2021 spółki innogy w Polsce zmienią nazwę na E.ON Polska. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach i w salonach obsługi pojawi się nowe logo, a portal „Moje innogy” zostanie zastąpiony przez „Mój E.ON”. Jeszcze we wrześniu uruchomiona zostanie strona WWW dotycząca tej zmiany.

Każdy korzystający z usług Grupy innogy w Polsce będzie indywidualnie poinformowany o najważniejszych kwestiach związanych ze zmianą nazwy i wizerunku (rebrandingiem). Informacje zostaną wysłane wraz z fakturami pocztą tradycyjną lub mailowo, jeżeli klient wybrał tę formę kontaktu jako preferowaną. Pierwsze listy wysłane były już na początku września tego roku. Wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony.

Nowe logotypy i nazwy zyskają również wszystkie spółki należące do Grupy E.ON w Polsce. Stołeczny dystrybutor energii elektrycznej zmieni nazwę na Stoen Operator. W nazwie operatora nie pojawi się człon E.ON, co pozwoli klientom w łatwy sposób odróżnić dystrybutora od sprzedawcy. FOTON Technik zmieni nazwę na E.ON FOTON, a innogy Polska Solutions, działająca w obszarze Energy Infrastructure Solutions, przemianuje się na E.ON Polska Solutions. Nazwa spółki E.ON edis oraz jej podległych spółek córek, jak na przykład Szczecińska Energetyka Cieplna, pozostają bez zmian.

Dodatkowe informacje na temat rebrandingu innogy Polska, a także o kwestiach klienckich z nim związanych można uzyskać pod numerami:

  • 22 821 46 46 (klienci z Warszawy)
  • 22 821 48 48 (klienci spoza Warszawy)

Można także kontaktować się z konsultantem na czacie poprzez stronę innogy, a także stacjonarnie w salonach innogy na terenie Warszawy, których lista znajduje się pod tym adresem WWW.

MY może więcej

W E.ON współpraca z lokalnymi społecznościami i działania na rzecz zielonych inicjatyw są bardzo istotne. Spółka stawia na projekty realizowane wspólnie z zaangażowaniem klientów i partnerów, które przynoszą wymierne rezultaty. Stąd przesłanie E.ON: Gdy łączymy nasze siły i działaMY razem każda, nawet najmniejsza inicjatywa ma znaczenie i przybliża nas do wielkich zmian. Przekonanie to przekute zostało w hasło przewodnie: MY może więcej.

Do hasła nawiązuje również kampania informacyjna PoznajMY się, która ma na celu przedstawienie dotychczasowym klientom firmy marki E.ON. W kampanii zaprezentowane zostaną inspirujące historie trójki bohaterów, którzy podejmują inicjatywy proekologiczne w swoich społecznościach, korzystając jednocześnie z rozwiązań dostępnych w E.ON.

Źródło: Innogy

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x