ATM: webcast o wszechstronnych zastosowaniach Atmosfery

22 maja 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

ATM S.A. organizuje Webcast informujący o innowacyjnych zastosowaniach systemu Atmosfera Service Desk. Aby dowiedzieć się jak usprawnić zarządzanie usługami w firmie, wystarczy zalogować się na stronie www.atmosfera.com.pl/prezentacja, a po otrzymaniu linka wziąć udział Webcaście, który odbędzie się 28 maja o godz. 11:00. Podczas prezentacji Krzysztof Choroszko z Działu Systemów Biznesowych
ATM S.A. pokaże, jak funkcjonuje Atmosfera i w jaki sposób może pomóc w
codziennej pracy każdej firmie, gdzie istnieje rozbudowany dział usług
lub konieczność obsługi wielu klientów.

Atmosfera powstała jako system
wspomagający prace działów IT, ale z powodzeniem jest stosowana w
innych obszarach biznesowych. Prosty interfejs pozwala użytkownikowi
szybko zgłosić problem lub zamówić usługę. Zapytania kierowane są przez
Atmosferę do odpowiedniej osoby, oszczędzając tym samym czas
pracowników oraz usprawniając codzienne funkcjonowanie organizacji.

Systemy obsługi procesów biznesowych z rodziny Atmosfera od ponad
dekady cieszą się dużym zaufaniem wielu firm. System Atmosfera ma stu
procentową skuteczność, jeżeli chodzi o wdrożenia swojego systemu,
podczas kiedy standard światowy wynosi tylko siedemdziesiąt procent.
ATM S.A. jako jedyny polski producent oprogramowania może poszczycić
się aplikacjami, których zgodność ze standardami ITIL potwierdza
certyfikat Pink Verify nadawany przez niezależną organizację Pink
Elephant. ITIL – Information Technology Infrastructure Library, to
zbiór najlepszych praktyk dotyczących zarządzania obszarem  IT.