ATM: Atmosfera – czarny pas ITIL

16 czerwca 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

ATM S.A. zorganizowało webcast pokazujący praktyczne działanie systemu Atmosfera Service Desk. Prezentacja cieszyła się dużym zainteresowaniem i nadal jest dostępna na stronie internetowej: www.atmosfera.com.pl/prezentacja. Firma ATM S.A. planuje dalsze wykorzystanie tego narzędzia do komunikowania się w przyszłości.

Szybkie i perfekcyjne rozpoznanie sytuacji, właściwy dobór techniki,
doskonałość wykonania wynikająca z doświadczenia, poparte latami
praktyki i dziesiątki wygranych walk. Krzysztof Choroszko – konsultant
i kierownik rodziny produktów Atmosfera, na zdobycie czarnego pasa w
tradycyjnym jujitsu poświęcił blisko 6 lat wytężonej pracy. Znacznie
więcej czasu zajęło mu zdobycie wszechstronnego doświadczenia w
zakresie IT oraz metodologii zarządzania. Wykorzystanie doświadczeń
zdobytych w realizacji projektów dla klientów oraz filozofii
prowadzącej do sukcesu w tradycyjnym jujitsu to podstawa strategii
rynkowej stosowanej przez ATM S.A.

W trakcie webcastu Krzysztof Choroszko pokazał, jak przy pomocy systemu
Atmosfera można rozwiązać problemy często bardzo odległe od obszaru
IT.  Oferowane przez ATM rozwiązanie służy bowiem również do
usprawnienia pracy w firmach.  Dzięki możliwości dostosowywania go do
różnych potrzeb, doskonale sprawdza się nie tylko w działach IT, ale
także wszędzie tam gdzie konieczne jest wsparcie procesów biznesowych.
W zarządzaniu procesami – zupełnie jak w jujitsu – ważne jest dobre
rozpoznanie sytuacji, staranny dobór techniki koniecznej do rozwiązania
problemu oraz spore doświadczenie. Twórcy Atmosfery posiadają niezbędne
umiejętności i narzędzia, aby usprawnić działanie każdej firmy.

Atmosfera pozwala pomóc w realizacji często bardzo złożonego projektu
polegającego na przemodelowaniu procesów zachodzących w organizacji.
Dzięki niej zgłaszanie usterek, awarii, a także rozmaitych innych
zdarzeń, takich jak: zamówienia, nadawanie praw, zlecenia, zakupy itd.
staje się niezwykle proste. Stworzony zostaje jeden punkt kontaktu,
dzięki czemu użytkownik nie musi się zastanawiać, kto odpowiada za
danego rodzaju usługę w rozbudowanej organizacji. Atmosfera doprowadza
do perfekcji proces zarządzania incydentami. Można na bieżąco śledzić,
co się dzieje z danym zgłoszeniem oraz obserwować statystyki z
interesującego nas okresu. Atmosferze zaufały już największe firmy,
takie jak: Telewizja Polska S.A., Polskie Linie Lotnicze LOT oraz NETIA.

Systemy obsługi procesów biznesowych z rodziny Atmosfera od ponad
dekady cieszą się dużym zaufaniem wielu firm. ATM S.A. jako jedyny
polski producent oprogramowania może poszczycić się rozwiązaniem,
którego zgodność ze standardem ITIL potwierdza certyfikat Pink Verify,
nadawany przez niezależną organizację Pink Elephant. ITIL, czyli
Information Technology Infrastructure Library, to zbiór najlepszych
praktyk dotyczących zarządzania obszarem  IT.

 

Więcej informacji na temat rozwiązań z rodziny Atmosfery znaleźć można pod adresem www.atmosfera.com.pl.


Źródło: ATM