Polski konsument w internecie

Według raportu zrealizowanego przez PostNord (czyli skandynawską firmę pocztową), Polacy znacznie różnią się od reszty Europejczyków, jeśli chodzi o zakupy przez internet. Uwielbiamy paczkomaty, które wciąż są mało popularne w reszcie Europy. Jednocześnie wciąż wielu Polaków nie ufa sprzedawcom i wybiera płatność za pobraniem. Mamy za to kilka własnych usług płatności mobilnych, takich jak BLIK czy mTransfer, które są niezwykle wygodne w użyciu i cieszą się ogromną popularnością wśród kupujących w Polsce. Obawiamy się za to płatności kartami kredytowymi – a to błąd, bo oferują one usługę ChargeBack, o której nie wszyscy wiedzą. W przypadku gdy sprzedawca nie wyśle nam towaru lub nas oszuka, otrzymamy zwrot pieniędzy od operatora karty, który będzie już na własną rękę ściągał płatność od nieuczciwego sprzedawcy.

Więcej na temat raportu można przeczytać w naszym artykule, a także raporcie PostNord.

Dodaj komentarz