Wirtualna Centrala Abonencka w Erze

7 sierpnia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Polska Telefonia Cyfrowa uruchamia nową usługę – „Wirtualną Centralę Abonencką” opartą na telefonach komórkowych – (V-PABX – Virtual Private Automatic Branch Exchange).

Jest to pierwsze w Polsce tego typu rozwiązanie wykorzystujące nowoczesne technologie, które integruje telefonię komórkową i stacjonarną pozwalając na efektywne zarządzanie ruchem telefonicznym w firmie.
Wirtualna Centrala Abonencka jest przeznaczona dla małych i średnich firm, a także dla dużych firm, posiadających rozproszone geograficznie oddziały. V-PABX umożliwia, na podstawie reguł definiowanych przez użytkownika, bezpłatne przekierowanie rozmów przychodzących do firmy na numer stacjonarny do określonych osób lub grup pracowników bezpośrednio na telefony komórkowe.

V-PABX umożliwia m.in. wprowadzenie własnego powitania (np. z informacją o możliwościach wyboru numerów wewnętrznych przekierowujących do konkretnych działów lub pracowników). Przychodzące połączenia są ustawiane w odpowiedniej kolejności, a ich dystrybucja wewnątrz firmy następuje według określanych przez użytkownika filtrów, np. numer VIP zostaje automatycznie przekierowany na pierwszą dostępną linię, lub do z góry wyznaczonych osób. Rozbudowane menu głosowe (IVR – Interactive Voice Response), do tej pory dostępne tylko w drogich, tradycyjnych rozwiązaniach, umożliwi dzwoniącemu połączenie się bezpośrednio z wybranym działem lub z konkretną osobą.