TP obiecuje: za dwa tygodnie wszyscy chętni będą w Netii

Najpóźniej do 15 marca zostaną rozwiązane problemy wszystkich klientów, którzy nie mogą korzystać z dostępu do Internetu w trakcie zmiany dostawcy z TP na Netię.

Od dwóch tygodni pracuje wspólny zespół TP i Netii zajmujący się rozwiązywaniem problemów, które pojawiły się w trakcie realizacji umowy BSA podpisanej przez Netię i TP. Na bieżąco analizowane są wnioski sukcesywnie przesyłane do TP przez Netię, które dotyczą parametrów technicznych każdej linii abonenta.

Problemy z płynną zmianą dostawcy Internetu wynikają m.in. ze spiętrzenia w krótkim czasie dużej liczby zamówień po zmianie regulaminu neostrady tp, a także z konieczności stworzenia dodatkowych szczegółowych procedur współpracy między operatorami, co usprawni proces przełączania klientów.

Dzisiaj TP i Netia podpisały porozumienie, na mocy którego wszyscy klienci, którzy podjęli decyzję o zmianie dostawcy Internetu z powodu zmiany regulaminu Neostrady TP, najpóźniej do 15 marca będą mogli bez problemów korzystać z usługi nowego operatora.

Dodaj komentarz