Telefoniczny dostęp do bazy danych od FreecoNet

„Aplikacja” to najnowsza usługa FreecoNet – platformy VoIP integrującej rozwiązania wielu operatorów i oferującej innowacyjne usługi dodane.

Przeznaczona jest dla biznesu i instytucji, które dzięki niej mogą udostępnić część swoich usług za pośrednictwem zwykłego telefonu. Usługa „Aplikacja” pozwala firmom i instytucjom na stworzenie dla klientów kolejnego kanału dostępu do własnej bazy danych, przy wykorzystaniu linii telefonicznej i technologii syntezy mowy.

Polega to na tym, że klient, łącząc się z infolinią i wybierając na klawiaturze telefonu określone komendy, może zyskać dostęp do wybranych danych firmy. Są mu one przekazywane głosowo, z użyciem syntezatora mowy. Usługa działa też w drugą stronę – klient może wprowadzić z klawiatury telefonu dane, które zostaną zapisane w bazie danych.

Jak podkreśla przedstawiciel FreecoNet, usługę „Aplikacja” można stosować na przykład w sklepach internetowych, gdzie może przykładowo służyć do sprawdzaniu statusu realizacji zamówienia ze zwykłego telefonu.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x