ServiceNow „Tokyo” i digitalizacja łańcucha dostaw w niepewnym środowisku gospodarczym

Najnowsza wersja platformy Now, tworzonej przez ServiceNow, optymalizuje zarządzanie zasobami przedsiębiorstw w trudnych obecnie gospodarczo czasach. Kierowana jest do przedsiębiorstw, które stawiają na strategię digital first i umożliwia im pokonywanie złożonych wyzwań biznesowych, zapewniając przy tym lepsze doświadczenie dla pracowników, partnerów i klientów firmy.

ServiceNow to jedna z najbardziej znanych firm tworzących rozwiązania typu ITSM (IT Service Management), czyli ułatwiające zarządzanie zasobami przedsiębiorstw. Jej flagowym narzędziem jest działająca w chmurze i wspomagana rozwiązaniami sztucznej inteligencji platforma Now, której kolejne wersje otrzymują nazwy miast rozpoczynających się na następujące po sobie litery alfabetu.

Najnowsza wersja otrzymała oznaczenie „Tokyo”. Zbudowano ją specjalnie z myślą o funkcjonowaniu przedsiębiorstw w trudnych gospodarczo czasach, wywołanych głównie przez pandemię, ale także wojnę w Ukrainie. Praktycznie wszystkie firmy mierzą się teraz z nowymi wyzwaniami, jak zakłócenie łańcucha dostaw, rekordowa inflacja, wysokie stopy procentowe i groźba recesji. Jednocześnie nowoczesne przedsiębiorstwa dbają o redukcję emisji gazów cieplarnianych i wyznaczają sobie ambitne cele, jak na przykład ten, że już w najbliższych latach będą całkowicie neutralne klimatycznie.

Platforma ServiceNow „Tokyo” realizuje wszystkie te założenia. Została zbudowana specjalnie z myślą o tych przedsiębiorstwach, które rozumieją zalety cyfrowej transformacji. Według badania IDC CEO z 2022 roku, aż 95% prezesów i dyrektorów generalnych firm stawia na strategię digital first. Jednocześnie z badania Valoir Research wynika, że przedsiębiorstwa, które przeszły transformację cyfrową lub są na jej zaawansowanym etapie, notują dwukrotnie wyższy wzrost przychodów niż ich „niecyfrowi” konkurenci.

Platforma Now pozwala na kontrolę wszystkich kluczowych aspektów działalności przedsiębiorstwa, jak zarządzanie aktywami, łańcuchem dostaw czy zasobami HR, zachowując jednocześnie wymagania zrównoważonego rozwoju. Wszystkie parametry można w dowolnym momencie poddać audytowi.

W skład platformy Now wchodzą między innymi usługi:

  • Enterprise Asset Management (EAM) do automatyzacji cyklu życiowego aktywów firmowych, od planowania ich wdrożenia aż po wycofanie z użytku.
  • Supplier Lifecycle Management (SLM) automatyzuje proces komunikacji z dostawcami – zastępuje tradycyjne kanały, takie jak emaile czy komunikatory internetowe.
  • Environmental, Social and Governance Management (ESG) pozwala na ustanawianie i dokumentację wszystkich celów ESG, w tym obliczanie śladu węglowego i emisji gazów cieplarnianych (GHG).
ServiceNow EAM
Moduł Enterprise Asset Management platformy ServiceNow

W platformie zintegrowano także narzędzie Manager Hub, które pozwala zarządzać zasobami ludzkimi, Admin Center do zarządzania rozwiązaniami ServiceNow oraz Issue Auto Resolution for Human Resources to automatyzacji zgłoszeń od pracowników. To ostatnie rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy rozpoznawania języka naturalnego (NLP) i odsyła automatyczne odpowiedzi poprzez tradycyjne kanały, takie jak email, SMS czy Microsoft Teams, dzięki czemu pracownik może uzyskać rozwiązanie swojego problemu w dowolnym momencie, bez konieczności logowania się do jakichkolwiek systemów. Oczywiście jeśli narzędzie nie będzie w stanie samodzielnie pomóc pracownikowi, automatycznie kieruje go odpowiednich „żywych” osób w firmie.

ServiceNow Issue Auto Resolution
Narzędzie Issue Auto Resolution for Human Resources

Platforma Now „Tokyo” jest już dostępna u autoryzowanych partnerów ServiceNow w Polsce.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x