Site icon ITbiznes

Ruszyła kampania wizerunkowa Interii

Trwa wizerunkowa kampania reklamowa portalu Interia.pl, prowadzona pod hasłem „Portal młodych bez względu na wiek”.

„Wykorzystane przez nas hasło kampanii jest odzwierciedleniem cech charakterystycznych naszych odbiorców: ludzi młodych, dynamicznych i kreatywnych, ale bez względu na wiek. Takich, którzy szukają rozrywki, ale też pogłębionej informacji. Ofertę kształtujemy w taki sposób, aby każdy znalazł to coś dla siebie. W naszej działalności chcemy wyzwalać pozytywną energię w narodzie” – wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl.

Akcja promocyjna potrwa do końca stycznia 2007 roku, a jej największe nasilenie nastąpi w ciągu najbliższych trzech, czterech tygodni. Kampania telewizyjna obejmie emisję spotów w kinach oraz w telewizji: TVP 1, TVP 2, MTV, VH1, Vivie, Planete oraz w ZigZap/Hyper. Zostały także zaplanowane emisje billboardów sponsorskich w telewizji Polsat. Kampania radiowa prowadzona będzie na antenie radia RMF FM. W tym samym czasie będzie można zobaczyć reklamy na łamach kilkunastu tytułów prasy opiniotwórczej, kobiecej, komputerowej i młodzieżowej, m.in.: Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Życie Warszawy, Super Express, Film, Elle, CKM, Joy, Shape, Teraz Rock i Komputer Świat.

W wybranych aglomeracjach będzie prowadzona także kampania bilboardowa. Towarzyszyć jej będzie akcja indoorowa w ponad dwustu szkołach i na ponad stu uczelniach wyższych. Uzupełnieniem akcji prowadzonej w mediach tradycyjnych będą działania w Internecie, którymi poza autopromocją na portalu zostanie objętych kilkadziesiąt innych witryn.

Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresie Dział Marketingu & PR portalu.

Exit mobile version