Reklamowa ofensywa Olympusa

28 kwietnia 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

1 maja firma Olympus Polska rozpoczyna kampanię reklamową aparatu mju 700. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Olympus oraz wzrost sprzedaży tego modelu.
Kampania rozpoczyna się w okresie przedwakacyjnym, co ma na celu zachęcenie do zakupu tego modelu jako doskonałego kompana letnich wakacji. Atrakcyjny, odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne korpus aparatu przykuwa wzrok swoimi smukłymi kształtami i gwarantuje, że piasek czy woda nie zepsują wakacyjnego wypoczynku.




Produkt reklamowany jest pod hasłem „Spisuje się olśniewająco nawet nocą” co odnosi się bezpośrednio do zastosowanej technologii BrightCapture, dzięki której aparat może fotografować nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Jedną z głównych zalet technologii BrightCapture jest znaczna redukcja potrzeby korzystania z lampy błyskowej.

Reklama targetowana jest na fotografów amatorów przywiązujących wagę do piękna formy i chcących wygodnie fotografować w dowolnych warunkach oświetleniowych. Kampania aparatu Olympus mju 700 prowadzona będzie w prasie, w Internecie oraz na 180 billboardach (frontlighty oraz backlighty) w czterech lokalizacjach na terenie Polski: Warszawa, Kraków, Śląsk i Trójmiasto.