Poczta elektroniczna pod lupą

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej.
Badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Ankieta trzeciej już edycji badania zawiera część skierowaną do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej oraz fragment dedykowany tylko pracownikom działu marketingu, PR oraz dyrektorom i właścicielom firm. Pozwoli to wykazać różnice w postrzeganiu poczty elektronicznej jako kanału komunikacji między nadawcami a odbiorcami komunikatów marketingowych.

Ankieta dostępna jest do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Multimedialny kurs OpenOfficePL

Następny artykuł

„SAS dla mas”

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Przeczytaj także
0
Would love your thoughts, please comment.x