Play wystartował, sieć sprzedaży jeszcze nie?

25 marca 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

16 marca oficjalnie zainaugurował działalność P4, czwarty „rzeczywisty” operator komórkowy w Polsce – czy nie był to jednak start papierowy?

Chris Bannister zadeklarował na konferencji prasowej z okazji startu sieci Play, że usługi operatora będą początkowo dostępne w 60 punktach sprzedaży w całej Polsce, a dystrybucją prepaidów sieci zajmie się 50.000 kiosków ruchu. Nie wszystko jednak najwyraźniej poszło tak gładko, jak wyobrażał sobie prezes.

Sztandarowym punktem sprzedaży sieci Play miał być salon w warszawskich Złotych Tarasach – nie był on jednak gotowy z chwilą startu sieci. W rozmowach z przedstawicielami EMPiK-ów redakcja ITbiznes.pl dowiedziała się, że sieć salonów nie zamierza forsować tempa instalacji wysp i niektóre punkty zostaną uruchomione dopiero w maju.

„Każdy kiedyś zaczynał. Nasza sieć sprzedaży rozwija się z dnia na dzień. Tydzień temu w sobotę mieliśmy kilkanaście w pełni operacyjnych punktów. W ten weekend będzie już działać ich ponad 60. Za tydzień kolejne – to normalna sytuacja” – wyjaśnia Marcin Gruszka, rzecznik prasowy P4.