Play: wstrząśniemy „świętą trójcą”

Rozmowy zawsze i wszędzie po 49 groszy za minutę, SMS-y i MMS-y za 15 groszy – Play zaprezentował swoją ofertę.

„To ważny dzień dla Playa, ale także dla polskich konsumentów” – stwierdził podczas konferencji prasowej Chris Bannister, prezes P4. Nowy operator rozpoczął komercyjną działalność dziś w samo południe.



Chris Bannister, prezes P4.

Szef P4 zapowiedział, że oferta Play będzie się zmieniać wraz z sytuacją na rynku. Pierwszego odświeżenia można się spodziewać już za sześć tygodni, późniejsza ewolucja cennika i usług ma odbywać się w takich samych interwałach czasowych.

W chwili startu Play dysponuje 60 punktami sprzedaży, do maja liczba ta zwiększyć się ma do czterystu. Startery i karty prepaid są aktualnie sprzedawane w około 5000 punktów w całej Polsce – liczba ta, dzięki umowie z Ruchem, ma w przeciągu tygodnie wzrosnąć dziesięć razy.

Chris Bannister poinformował, że dysponuje już pozwoleniami na budowę 600 stacji bzowych, zgody na kolejne 200 są już w drodze. Celem Play jest zdobycie do końca roku 5% rynku.

Aby zachęcić użytkowników do przejścia na usługi P4, operator przygotował promocję „Prezent na dzień dobry”: od momentu zakupu dowolnej oferty Play do 30 kwietnia sumowane są wszystkie wydzwonione przez abonenta lub użytkownika prepaid minuty, które pierwszego mają zostaną przyznane do ponownego wykorzystania. Promocyjny pakiet minut trzeba wykorzystać na połączenia głosowe do wszystkich sieci w okresie 1-31 maja 2007.

Do czasu „zadomowienia się” na rynku i wypracowania odpwiedniej infrastruktury własnych nadajników Play nie planuje oferowania mobilnego dostępu do Internetu.



Jacek Hansler, dyrektor marketingu P4, prezentuje ofertę operatora.



Oferta Playa ma być „innowacyjna, prosta, tania i jednakowa dla każdego”. Stawki połączeń głosowych do wszystkich polskich sieci wynoszą 49 groszy za minutę, cena SMS i MMS jest identyczna i została określona na poziomie 15 groszy. Przesłanie paczki 10 KB danych kosztuje w Play 5 groszy. Stawki są takie same w ramach usługi prepaid, jak i abonamentowej. Obie grupy klientów traktowane są identycznie.

Oferta Play jest niższa o 35-45% od analogicznych usług konkurentów i jest według Play na tyle konkurencyjna, że może konkurować także z usługami konkurentów przeznaczonych dla klientów biznesowych. Poważną ofertę dla przedsiębiorstw zaprezentuje w terminie późniejszym Netia; operatorzy chcą zapewnić usługi konwergentne.

Play – oferta abonamentowa
Opcja Abonament miesięczny Łączny pakiet kwotowy Minuty rozmów
w abonamencie (max)
Liczba SMS/MMS
w abonamencie (max)
Play Abonament 50 50 zł 70 zł 143 467
Play Abonament 70 70 zł 100 zł 204 667
Play Abonament 100 100 zł 150 zł 306 1000
Play Abonament 150 150 zł 300 zł 612 2000

Play zdecydował się nie pobierać opłaty aktywacyjnej za przyłączenie do sieci; P4 zapewnia również, że istnieje także możliwość przeniesienia do sieci Play numeru telefonu z sieci innego operatora.

Klienci Play – zarówno pre- jak i postpaid – otrzymują od sieci bonusy: dodatkową minutę połączeń wychodzących za każde dwie minuty rozmowy przychodzącej. Klienci mogą ponadto liczyć na 20-150 złotych do wykorzystania na usługi więcej niż zadeklarowana wysokość abonamentu lub doładowania konta prepaid.

Play – oferta prepaid
Kwota doładowania (zł) Ważność połączeń wychodzących Ważność połączeń przychodzących
10-24 10 dni 100 dni
25-49 30 dni 120 dni
50-99 90 dni 180 dni
100-300 180 dni 270 dni

Pakiety kwotowe mogą zostać użyte przez klientów na wszystkie usługi oferowane przez Play (z wyjątkiem usług typu Premium).

Play – premie za doładowanie prepaid
Kwota doładowania (zł) Wysokość premii (zł)
50-69 20
70-99 30
100-149 50
150-300 150

Dodaj komentarz