PTC przyspiesza
Polska Telefonia Cyfrowa, jako pierwszy operator komórkowy w Polsce, wprowadza najszybszą wersję technologii HSDPA (High Speed Downlink Packet Access), która umożliwia odbieranie
Czytaj dalejNowe technologie w biznesie
Polska Telefonia Cyfrowa, jako pierwszy operator komórkowy w Polsce, wprowadza najszybszą wersję technologii HSDPA (High Speed Downlink Packet Access), która umożliwia odbieranie
Czytaj dalejNa jesień bieżącego roku wyznaczył datę startu nowy, podwójnie wirtualny operator komórkowy: Telestar. Telestar, który jest nadawcą interaktywnej telewizji iTV, podpisał umowę
Czytaj dalejMultimedia Polska, jeden z największych w Polsce dostawców usługi Triple Play, łączącej w jednym pakiecie telewizję, Internet i telefon, wprowadza w swoich sieciach technologię WiMAX.
Czytaj dalejCrowley Data Poland, niezależny operator telekomunikacyjny należący do amerykańskiego konsorcjum The Crowley Group jest kolejnym operatorem, który powalczy o realizację każdego połączenia użytkowników
Czytaj dalejKomisja Europejska zastanawia się nad przeznaczeniem częstotliwości analogowej telewizji dla technologii WiMAX. Spektrum UHF – czyli zakres częstotliwości od 500 do 800 MHz
Czytaj dalejW sierpniowym przetargu na częstotliwości 1800 MHz, udostępnionych do wykorzystania na potrzeby telefonii komórkowej oraz świadczenia usług dostępu do Internetu, chcą wziąć udział indyjscy operatorzy. Poprzednie
Czytaj dalejUrząd Komunikacji Elektronicznej przygotowuje się do ukarania Polskiej Telefonii Cyfrowej za uchybienia przy zmianie regulaminu usług. Operator, obawiając się odpływu klientów, nazwał
Czytaj dalejŻądania Apple są „niewiarygodnie aroganckie”, twierdzą europejscy operatorzy komórkowi zapowiadając, że nigdy nie będą oferować iPhone. 29 czerwca iPhone pojawi się w sprzedaży w Stanach;
Czytaj dalejKomisja Europejska wyraziłą sprzeci wobec projektu nałożenia na PTC przez UKE obowiązku udostępniania sieci dla świadczenia usług MVNO. Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpłynęła
Czytaj dalejEuropejski rynek reklamy internetowej był w 2006 roku warty 8 miliardów euro – dystans między wydatkami reklamodawców na Starym Kontynencie i w Stanach zmalał
Czytaj dalej