Nokia Marką Najwyższej Reputacji
W badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, firmie Nokia przyznano prestiżowy tytuł Marki Najwyższej Reputacji w kategorii „Telekomunikacja”. W klasyfikacji generalnej Nokia zajęła czwartą
Czytaj dalejNowe technologie w biznesie
W badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, firmie Nokia przyznano prestiżowy tytuł Marki Najwyższej Reputacji w kategorii „Telekomunikacja”. W klasyfikacji generalnej Nokia zajęła czwartą
Czytaj dalejFON jest największą międzynarodową społecznością Wi-Fi na świecie. Dołączyć do niej może każdy, kto chce, wspólnie z pozostałymi członkami, korzystać i wspierać globalną ideę
Czytaj dalejW czerwcu rozpoczęła się akcja promująca usługę iPlus simdata wśród zagranicznych turystów odwiedzających Polskę. Promocja oferty wsparta jest kampanią reklamową w hali
Czytaj dalejHome.pl i Google przedłużyły o rok umowę dotyczącą współpracy w zakresie wzajemnej promocji usług internetowych. Dzięki niej użytkownicy usług serwerowych home.pl (Business Starter,
Czytaj dalejPrezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna Streżyńska w decyzji z 23 czerwca zobowiązała TP do przygotowania w terminie 30 dni projektu zmiany oferty określającej ramowe
Czytaj dalejOd dzisiaj w Orange w systemach prepaidowych POP i Orange Go dostępna jest nowa oferta o nazwie Zetafon, czyli telefon za złotówkę. To pierwsza na polskim rynku klasyczna usługa
Czytaj dalejW Dialogu działa już nowoczesny węzeł tranzytowy oparty o rozwiązanie typu softswitch francuskiej firmy Cirpack. „Na dynamicznym, zmiennym i bardzo konkurencyjnym rynku telekomunikacyjnym kluczowego
Czytaj dalejOperator satelitów Eutelsat przymierza się do oferowania szerokopasmowego dostępu do Internetu w Polsce. Usługa SkyLogic jest skierowana przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Aby
Czytaj dalej22 czerwca oficjalnie rozpoczęło działalność pierwsze w Polsce Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych „BRAMA”. BRAMA jest wspólną inicjatywą Polskiej Telefonii
Czytaj dalejTelekomunikacja Polska chce mieć na koniec 2007 roku 2,5 mln klientów ADSL, a na koniec bieżącego roku – 1,7 mln. „Obecnie mamy 1,3
Czytaj dalej