Nowy cennik Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska wprowadza nowy cennik reklamowy – aktualizacja spowodowana jest przede wszystkim dynamicznym rozwojem form reklamowych oraz rosnącym zasięgiem portalu.

Jedną z nowych propozycji Wirtualnej Polski jest WPdot, scrolujący się po wybranej stronie serwisu i nie zakłócający użytkownikom przeglądania zawartości strony WWW, na której jest prezentowany. WPDot znika po zamknięciu bądź opuszczeniu przez nich witryny. Reklama może być emitowana w modelu Cost Per Mille lub Flat Fee na wszystkich serwisach portalu.

W nowych formach reklamowych znalazł się też multiscreening, integrujący wizualnie „miejsce billboardowe” oraz marginesy serwisu internetowego, pozwalając jednocześnie na dynamiczną zmianę zastosowanej kreacji reklamowej oraz paski reklamowe na Stronie Głównej – reklama graficzna o wymiarach 375 x 20 pikseli wyświetlana na stronie głównej nad boksami: Biznes i Finanse, Media, Kultura, Zakupy i Pasaż Finansowy.

Nowy cennik przyniósł obniżenie cen reklamy w materiałach wideo: In-Stream VideoAd (obniżka o 50%), In-Stream Video Ad z billboardem (obniżka o 40%).

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x