Nowy cennik reklam Interia.pl

21 maja 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Nowy cennik reklamowy Interii wprowadza nowe formy reklamowe, uzupełnia ofertę reklamową o nowe serwisy portalu, rozszerza ofertę pakietów reklamowych oraz zmienia ceny niektórych nośników.
W nowej, obowiązującej od 22 maja ofercie znalazły się 4 nowe formy reklamowe: Scroll Footer, Double Billboard, Commercial Break oraz In-Stream VideoAd. Commercial Break jest nowatorską graficzną formą reklamową, wyświetlaną wraz z belką nagłówka serwisu na maksymalnie 10 sekund i wstrzymującą na czas swojej emisji ładowanie pozostałej części serwisu.

Do stałej oferty portalu weszła druga forma reklamowa oparta o przekaz video – In-Stream VideoAd – umożliwiająca emisję reklamy video (np. telewizyjnego spotu reklamowego) przed redakcyjnymi materiałami filmowymi. Na stałe w cenniku zagościł Scroll Footer, czyli graficzny pasek reklamowy emitowany w dole okna przeglądarki, przesuwający się w górę i w dół wraz z przewijaniem strony przez użytkownika. Double Billboard jest z kolei odmianą billboardu, o wysokości jednak dwukrotnie wyższej niż tradycyjny billboard.

W nowym cenniku produktów reklamowych zwiększyły się dopuszczalne wagi dla takich form reklamowych jak: Skyscraper, Skyscraper 1024+, Scroll Skyscraper, Rectangle, Toplayer, Brandmark oraz Pop-up / Pop-under. Zmianie uległy ceny niektórych form reklamowych, szczególnie tych najpopularniejszych. Uproszczona i ujednolicona została również tabela opłat za targetowanie mailingów – obecnie za każde kryterium targetowania obowiązuje dopłata w wysokości 25%.

W cenniku pojawiły się nowe serwisy internetowe portalu: Znajomi, Blog, Galeria, Gry Online, Kuba Wojewódzki, Interwencja, Samo Życie, Pierwsza Miłość, VIP, Aparaty, Digital i MojeMedia. Poszerzona została oferta pakietów zasięgowych, m.in. o możliwość wykupienia opcji gwarantującej emisję 30% wykupionego pakietu zasięgowego na stronie głównej portalu. Pojawiły się także pakiety tematyczne – Biznes, Mężczyzna, Kobieta, Młodzież – umożliwiające emisję reklam na grupach różnych serwisów portalu (wyodrębnionych pod kątem dopasowania do odpowiednich grup celowych) i zapewniające możliwość dotarcia do grup celowych po niższych kosztach.