Nowe narzędzia reklamowe dla klientów o2.pl

Od 1 kwietnia Biuro Reklamy o2.pl wprowadziło modyfikację do swojej oferty reklamowej.


Do dyspozycji reklamodawców oddano dwa nowe narzędzia podnoszące skuteczność kampanii reklamowych: o2Max oraz Linki Video, usystematyzowano emisję reklam czasowych w modelu „flat fee” oraz podniesiono ceny reGklam w kilku serwisach
o2.pl. Główne zmiany polegają na wprowadzeniu dwóch nowych pakietów do oferty reklamowej portalu: o2Max oraz Linki Video.


Pakiet o2Max charakteryzuje się dużą liczbą odsłon, kampanie reklamowe polegają na emisji formatów średnio ekspansywnych (np. billboardu lub billboardu rozwijanego) o określonej liczbie odsłon – od 25 do 100 milionów emisji. Pakiet o2Max umożliwia zdobycie w krótkim czasie wielu kontaktów z reklamą. Istotne jest również to, że domy mediowe mogą
dzielić pakiet między różnych klientów.

Kolejne nowe narzędzie w ofercie reklamowej o2.pl to innowacyjny na rynku polskim Pakiet Linków Video. Umożliwia wyświetlanie linków wyróżnionych kolorowym tłem bezpośrednio po emisji materiałów wideo w serwisach multimedialnych
należących do o2.pl. Linki te emitowane są na stronach Wrzuta.pl, Smog.pl, Autokrata.pl, Pudelek.pl. Dodatkowo
poszerzono i ujednolicono elementy formatów reklamowych emitowanych w modelu „flat fee”. Zmiany miały na celu
dopasowanie ich do standardów formatów reklam popularnych wśród klientów.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x