Nokia Marką Najwyższej Reputacji

28 czerwca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

W badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, firmie Nokia przyznano prestiżowy tytuł Marki Najwyższej Reputacji w kategorii „Telekomunikacja”. W klasyfikacji generalnej Nokia zajęła czwartą pozycję.

Premium Brand to projekt badawczy, którego celem jest sporządzenie rankingu marek cieszących się najlepszą reputacją. Pod uwagę brane są marki funkcjonujące na polskim rynku. Badanie przeprowadzono w grupie 1500 polskich konsumentów, którzy spośród 73 marek wyłonili 65, którym przyznali tytuł Marki Wysokiej Reputacji.

Wśród kryteriów, które wzięto pod uwagę znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje, czyli gotowość do rekomendowania marki innym ludziom.

Za realizację badania odpowiedzialny był instytut Millward Brown SMG/KRC. Raport z badania zostanie opublikowany przez miesięcznik „Forbes” w lipcu 2006.

Poniżej lista Marek Wysokiej Reputacji w kategorii „Telekomunikacja”:
Marka Najwyższej Reputacji
1. NOKIA

Marki Wysokiej Reputacji:
2. ORANGE
3. ERA
4. PLUS
5. MOTOROLA
6. SIMPLUS
7. HEYAH