Multiscreening w Wirtualnej Polsce

28 maja 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza nową formę reklamową – multiscreening.
Reklama, zamieszczona na wybranej stronie portalu, polega na emisji serii kreacji flash, bądź .gif, zmieniających się co kilkanaście sekund. Forma integruje wizualnie „miejsce billboardowe” oraz marginesy serwisu internetowego, pozwalając jednocześnie na dynamiczną zmianę zastosowanej kreacji reklamowej.

„By w pełni wyeksponować przekaz reklamowy, po załadowaniu strony oczom użytkownika ukazuje się animowana prezentacja flash o maksymalnych wymiarach 990x400px. Można ją zamknąć standardowym krzyżykiem. Przywrócenie pełnej reklamy następuje przez naciśnięcie specjalnego znaczka, który pojawia się w miejscu krzyżyka po zwinięciu kreacji”- wyjaśnia Michał Tober z Biura Reklamy WP.

Prezentacja multiscreeningu w WP znajduje się pod tym adresem.