Microsoft obsługuje klientów także szóstego dnia

17 marca 2006 0 przez Piotr Bulski

Centrum Obsługi Klienta (COK) Microsoft dostępne jest od połowy marca w sobotę. Zadaniem Centrum jest świadczenie usług teleserwisowych dla odbiorców produktów firmy. Godziny pracy COK to prócz dni powszednich między 8.00 a 20.00 także siedem godzin od 9.00 do 16.00 w soboty. Oferowane tam usługi to m.in. pomoc techniczna, informacja handlowa oraz aktywacja produktów Microsoftu (aktywacja automatyczna możliwa jest siedem dni w tygodniu przez całą dobę).

Ponadto poza typowymi dniami pracy (poniedziałek-piątek) także w pierwszy dzień weekendu możliwe jest skorzystanie z linii bezpieczeństwa „Chroń swój Komputer”. Konsultanci „po drugiej stronie słuchawki” mają doradzać w niej w zakresie zabezpieczania komputerów przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem z sieci (wirusy, robaki internetowe itp.). Centrum Obsługi Klienta udziela zarówno bezpłatnej, jak i płatnej pomocy technicznej, w zależności od sposobu licencjonowania wybranego produktu.

Więcej informacji o Centrum znaleźć można na stronach Microsoftu tutaj.