mBank adoptuje Skype

mBank umożliwia skontaktowanie się z bankiem za pośrednictwem telefonii internetowej Skype.

Obecnie projekt jest w fazie testowej – wybrana grupa klientów może łączyć się z mLinią (Centrum Obsługi Telefonicznej) za pośrednictwem programu Onet-Skype.

Nowe rozwiązanie umożliwi klientom mBanku obniżenie kosztów połączeń z bankiem. Docelowo usługa będzie dostępna dla wszystkich użytkowników komunikatora – poprzez ikonkę zamieszczoną na stronie serwisu mBanku.

„Nasi klienci korzystający z programu Onet-Skype będą mogli łączyć się z operatorem mBanku przez specjalny numer powiązany z kontem Skype mBanku, a tym samym nie zapłacą za rozmowę” – mówi Piotr Gawron, Dyrektor Banku ds. mBanku – „mBank, jako główny innowator na rynku usług finansowych, podąża za zmieniającymi się potrzebami i upodobaniami Klientów. Rozwiązania proponowane przez Skype wciąż zyskują na popularności, są atrakcyjną alternatywą dla nadal drogich połączeń stacjonarnych. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetestowanie takiej drogi komunikacji z bankiem. Jeżeli to rozwiązanie sprawdzi się – udostępnimy je wszystkim naszym klientom”.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x