MarketIT – nowy kanał dystrybucji dla e-biznesu

22 kwietnia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

MarketIT to nowa platforma umożliwiająca współpracę dostawców produktów i usług e-biznesowych z resellerami.

MarketIT to platforma, za pośrednictwem której firmy mają możliwość zamieszczania ofert swoich produktów i usług, a resellerzy ich dalszej dystrybucji do klienta końcowego. Dostawcy, decydując się na zamieszczenie ofert w ramach MarketIT,
otrzymują dostęp do kanału dystrybucji liczącego ponad 500 partnerów DomainMaker.

Firmy te zajmują się od lat aktywną sprzedażą w modelu resellerskim – posługując się zarówno sprzedażą bezpośrednią, jak i telemarketingiem. Korzyści z MarketIT dla resellerów to możliwość wzbogacenia swojej oferty o nowe produkty i usługi.

„MarketIT to unikatowa w Polsce platforma współpracy, która uwalnia na potrzeby e-biznesu cały potencjał resellerski DomainMaker’a. Dzięki temu, dostawcy mogą szybko i tanio zbudować własną sieć sprzedaży, pozyskując partnerów handlowych na długie lata. Nasza platforma zapewnia prostotę i uniwersalność transakcji, a także bezpieczeństwo – dzięki podpisanej umowie oraz stałej selekcji firm obecnych w sieci resellerskiej” – opisuje atuty platformy MarketIT Robert Słominski, Kierownik Działu Partnerów Strategicznych DomainMaker.