IP Contact Center

Firma FrontRange Solutions Polska wprowadziła na rynek – centrum kontaktowe IP Contact Center.
Rozwiązanie umożliwić ma telefoniczny, osobisty lub automatyczny, dostęp do wszystkich aspektów CRM zawartych w pakiecie produktów FrontRange.

Według firmy nowe rozwiązanie zwiększa lojalność klientów, redukuje koszty operacyjne i stymuluje wzrost. System ma na celu osiągnięcie jak najwygodniejszych sposobów kontaktowania się pomiędzy klientami a firmą. W tym celu wprowadzono pełne zautomatyzowanie usług bazujących na danych pochodzących z aplikacji biznesowych, dzięki czemu pracownicy zostają zwolnieni z części obowiązków. Ponadto Konsultanci lub sprzedawcy mogą teraz przyjmować zgłoszenia w domu.

Aby skorzystać z telefonii IP można użyć istniejącej sieci lokalnej lub na terenie firmy skorzystać z bezprzewodowych słuchawek. Rozwiązanie wykorzystuje także otwarty standard: protokół SIP (IETF RFC-3261) oraz zawiera oprogramowanie telefoniczne SIP Softphone. W ramach systemu można zatem użyć bramek i telefonów różnych producentów.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x