Internetowa obsługa klientów biznesowych w TP

11 czerwca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Dzięki usłudze „firmowe konto” klienci biznesowi mogą zarządzać swoimi kontaktami z TP poprzez Internet.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i dokładnej procedurze rejestracji korzystanie z firmowego konta w TP jest całkowicie bezpieczne. Firmowe konto w TP umożliwia klientom biznesowym sprawdzenie stanu rozliczeń firmy z TP, zamówienie lub modyfikację usługi TP, uzyskanie informacji o stanie realizacji złożonych zamówień oraz sprawdzenie zestawienia wszystkich połączeń wykonywanych w firmie klienta: rodzaju, długości i kosztu każdego z nich.

Do korzystania z firmowego konta w TP niezbędny jest numer PIN, który aktywowany jest wyłącznie na błękitnej linii TP biznes 9330 przez Administratora (osoba z firmy klienta odpowiedzialna za kontakty z TP). Administrator może ustalić cztery rodzaje PIN dla firmy. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dostępu do firmowego konta dla pracowników kontaktujących się z TP.

Wszystkie dane aktualizowane są co 24 godziny.