nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

Interia wzmacnia i reorganizuje sprzedaż reklamy

W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, Interia wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam.

Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu Interia.pl odbywała się w ramach umowy o sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku. Zespół działu sprzedaży został zreorganizowany, zatrudniono dodatkowe osoby,
zmianie uległa dotychczasowa struktura funkcjonowania działu.

„Zmiany podyktowane zostały koniecznością dostosowania sposobu zarządzania działem reklamy do potrzeb rynku, tak aby odpowiednio wykorzystać jego potencjał” – powiedział Tomasz Przybyłowicz, Dyrektor Działu Sprzedaży Interia.pl.

Na początku przyszłego roku dział sprzedaży INTERIA.PL planuje wprowadzenie nowych produktów reklamowych, przygotowanych zgodnie z oczekiwaniami rynku. Oprócz nowego cennika reklamowego, do dyspozycji klientów przygotowane
zostaną dodatkowe formy reklamowe, uwzględniające zachodzące w portalu zmiany.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Profesjonalny VoIP dla biura

Następny artykuł

Windows XP: koniec jest bliski?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także