Interia pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej

19 sierpnia 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Polscy reklamodawcy mogą już korzystać z pośrednictwa w prowadzeniu kampanii internetowych, wykorzystujących boksy reklamowe dzięki Adhelp – usłudze realizowanej przez nowo powołany dział specjalistów Interii.

Do dyspozycji reklamodawców został oddany specjalny serwis ofertowy, prezentujący szczegóły korzystania z usługi Adhelp. Za jego pośrednictwem klienci mogą zlecić utworzenie i przeprowadzenie kampanii w oparciu o boksy reklamowe, zamieszczane we wszystkich najpopularniejszych wyszukiwarkach i systemach reklamy kontekstowej (między innymi Google AdWords, boksy.interia.pl, Boksy reklamowe WP, AdKontekst, Yahoo Sponsored Search, OnetKontekst, OnetBoksy).

W ramach usługi Adhelp reklamodawca może liczyć na pomoc przy doborze odpowiedniej lokalizacji dla boksów, selekcję optymalnych słów i fraz kluczowych oraz kreację tekstu reklamowego dla każdego boksu. Klient ma też gwarancję, że jego kampania zostanie skalkulowana tak, by przynieść optymalny rezultat, będzie miał wgląd w jej przebieg, a po zakończeniu – otrzyma raport podsumowujący efekty akcji.

„W USA znaczna część budżetów reklamowych w Internecie jest wydawana na reklamę kontekstową, podczas gdy w Polsce praktycznie nie ma podmiotów oferujących fachową obsługę w tym zakresie. Uruchamiając Adhelp chcemy zapełnić tę lukę” – wyjaśnia Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce w Intrii – „Prowadzenie kampanii w wyszukiwarkach i na stronach tematycznych wymaga dużego doświadczenia, znajomości systemów reklamy kontekstowej oraz specjalistycznych narzędzi wspomagających. Wszystko to oferujemy naszym klientom”.