Google wchodzi w billboardy?

Google złożył wniosek patentowy na elektroniczne billboardy, które mogą być uaktualnianie w czasie rzeczywistym.

Tablice reklamowe, które miałyby być umiejscowione w centrach handlowych oraz na ulicach, byłyby połączone z systemem komputerowym reklamujących się sklepów by w ten sposób promować tylko te towary, które znajdują się jeszcze na półkach.



Rys. Engadget

Reklamy na billboardach Google byłyby zaprogramowane z góry (przynajmniej na razie) i wyświetlane na przemian; w przypadku stwierdzenia wyprzedania wszystkich egzemplarzy danego produktu system komputerowy sklepu kontaktowałby się z billboardem, a ten zaczynałby pomijać reklamy wyprzedanych dóbr.

W podobny sposób przebiegałoby przywracanie danej reklamy – po zanotowaniu nowej dostawy sklep wysyłałby sygnał do tablicy w celu włączenia danego ogłoszenia do cyklu.

Dodaj komentarz