Google ułatwia projektowania reklam w gazetach

23 września 2007 0 przez Piotr Bulski

Nowe darmowe narzędzie oferowane przez Google pozwala reklamującym się dzięki usłudze AdWords tworzyć własnoręcznie materiały reklamowe. Dzięki Google Print Ads materiały te mogą następnie znaleźć się w prasie drukowanej.

Rozwiązanie pozwala na wybranie z listy setek obsługiwanych przez usługę Google gazet wybranego tytułu, wytypowanie dni, kiedy dana reklama miałaby się pokazać oraz złożenie propozycji zapłaty. Po jej zaakceptowaniu przez wydawcę możliwe jest przystąpienie do tworzenia reklamy. Nie są to materiały kolorowe. Użytkownik może wprowadzać własną grafikę i tekst oraz modyfikować ich ułożenie, ale i korzystać z zaproponowanych przez Google szablonów. Poniżej przykładowe materiały reklamowe.

Uruchomiona w lipcu usługa Google Print Ads rozszerza reklamową działalność Google poza sieć i pozwala reklamodawcom na wykupywanie tradycyjnych reklam w gazetach. Stronę poświęcona nowemu narzędziu można znaleźć tutaj.