nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

Google Ads trafią do gazet

50 amerykańskich gazet stanie się poligonem doświadczalnym Google – przedsiębiorstwo zastanawia się nad ekspansją na rynek tradycyjnych reklam.
Do udziału w programie Print Ads zostało zaproszonych 100 partnerów Google korzystających z reklam internetowych. Test możliwości umieszczania reklam w gazetach codziennych trwać ma trzy miesiące, wśród tytułów wybranych przez Google znajduje się między innymi New York Times i Washington Post.

Z podobnym pomysłem Google wystartowało już rok temu. Przedsiębiorstwo bookowało reklamy w kilku czasopismach, takich jak PC Magazine. Ze względu jednak na małe zainteresowanie projekt zakończono w maju. Tym razem ma być jednak inaczej.

System AdWords umożliwi wybranie online tytułu prasowego i zakupienie powierzchni reklamowej, a także upload treści wykupywanego ogłoszenia. W trakcie testów usługi Google będą bezpłatne. Do końca roku ma ruszyć inny projekt reklamowego giganta: Audio Ads, czyli system reklam radiowych.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Ruszyła budowa fabryki Toshiby

Następny artykuł

WiMAX Crowleya w Lublinie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także