Część klientów Netii dalej bez Internetu

17 marca 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Do 15 marca wszyscy klienci przechodzący z neostrady tp na Net24 Netii mieli zostać podłączeni do Internetu – niestety, deklaracji nie udało się zrealizować.

Problemami wynikłymi podczas przełączania byłych klientów TP na szerokopasmowy dostęp do Internetu Netii świadczony na zasadach BSA zainteresował się pod koniec lutego Urząd Komunikacji Elektronicznej. UKE odstąpiło od interwencji, gdyż Netia i TP wspólnie zadeklarowały rozwiązanie problemów w ciągu dwóch tygodni.

„W związku z realizacją porozumienia zawartego pomiędzy Netia i TP, uprzejmie informujemy, że dotychczas udało się zrealizować większość opóźnionych podłączeń. Niestety, pomimo naszych wysiłków, część zamówień jest nadal wyjaśniana z TP. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkim Klientom oczekującym na podłączenie usługi zapewnić jak najszybciej dostęp do Internetu. Aktualizacja informacji o statusie realizacji zamówień będzie dostępna w dniu dzisiejszym, tj. 17 marca 2007 r. na naszej stronie internetowej www.netia.pl/net24bs oraz pod numerem infonetii: 0 801 802 803” – czytamy w oświadczniu Netii.

W ramach rekompensaty operator obiecuje wszystkim, którzy podpisali umowę o świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu przed 14 lutego i u których wystąpi opóźnienie dodatkowy rabat w wysokości 90% jednomiesięcznego abonamentu. Rabat ten zostanie naliczony na fakturze za maj 2007.