Coraz więcej na reklamę w sieci w Stanach

Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz PricewaterhouseCoopers (PwC) zauważyły 30-procentowy wzrost na rynku amerykańskiej reklamy internetowej w 2005 roku. Wydatki na tę formę reklamy na największym internetowym rynku świata sięgnęły w minionym roku 12,5 mld dolarów. Rok wcześniej było to 9,6 mld dolarów.

W ostatnim tylko kwartale minionego roku było jeszcze lepiej, bo wzrost wyniósł 35 proc. (do 3,6 mld dolarów) w stosunku do ostatnich trzech miesięcy 2004 roku. To, jak wyliczono, także drugi kwartał z rzędu z wynikami powyżej 3 mld dolarów.

Zeszłoroczne wydatki okazały się rekordowe, zwiększając się o ponad 100 proc. w stosunku do wyników z roku 2002. Prognozy na 2006 rok wskazują kolejny wzrost rynku do poziomu 15,6 mld dolarów.

Według wyliczeń analityków Nielsen//NetRatings na koniec minionego roku w Stanach Zjednoczonych mieszkało ponad 203,8 mln użytkowników internetu (to ponad 68 proc. mieszkańców).

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Wieloosobowe konferencje Skype nie tylko dla Intela

Następny artykuł

Praktyczne zastosowania podpisu elektronicznego

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Przeczytaj także
0
Would love your thoughts, please comment.x