Chatbot Emplocity pomoże w rekrutacji do Agencji Wywiadu

Agencja Wywiadu, polska służba specjalna odpowiedzialna między innymi za wywiad zagraniczny, w procesie rekrutacji wykorzysta między innymi możliwości, jakie daje chatbot Emplocity. Będzie on odpowiadał na pytania kandydatów do pracy.

„Bot Q&A to narzędzie skierowane do firm, które w nowoczesny i innowacyjny sposób chcą budować swoją markę jako pożądanego pracodawcy. Cieszy nas to, że po takie rozwiązania sięgają również służby specjalne. Chatbot projektowany dla Agencji Wywiadu będzie unikalnym narzędziem, bo stworzonym w ścisłej współpracy i zgodnie z oczekiwaniami Agencji. Wykorzystamy w nim nasze autorskie oprogramowanie – Platformę Emplocity – które umożliwia tworzenie botów dziedzinowych i automatyzację procesów bez konieczności długotrwałych wdrożeń. Stworzoną w ramach Platformy bazę wiedzy zasilimy informacjami rekrutacyjnymi otrzymanymi od Agencji” – powiedział Krzysztof Sobczak, współzałożyciel i CEO Emplocity SA.

Chatboty Emplocity są wykorzystywane w procesach terapeutycznych dotyczących leczenia depresji.

Chatbot Emplocity pomoże w rekrutacji do Agencji Wywiadu

Chatbot Emplocity będzie odpowiedzialny za odpowiedzi na ich pytania kandydatów do pracy, które dotyczą samego procesu rekrutacji (np. czas trwania rekrutacji, liczba etapów, sposób aplikowania, wymagania formalne) oraz służby i pracy w Agencji Wywiadu (godziny pracy, dress code, atmosfera, etc.). Pozwoli on także na złożenie aplikacji poprzez przeznaczony do tego formularz.

chatbot-emplocity-agencja-wywiadu-rekrutacja

W obszarze employer branding chatbot Q&A Emplocity wesprze Agencję w przekazywaniu informacji o pracodawcy. Opowie o organizacji, przybliży jej zalety, zaprezentuje wartości i misję, jak również przedstawi różnice pomiędzy pracownikami cywilnymi i oficerami / funkcjonariuszami.

Moduł testów w chatbocie Q&A Emplocity w procesie rekrutacyjnym do Agencji Wywiadu

Nowością w chatbocie Q&A Emplocity jest moduł testów. Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na pierwszy etap rekrutacji do Agencji Wywiadu, w trakcie spotkania będzie musiał rozwiązać szereg zadań i testów.

Chcąc ułatwić kandydatom przygotowanie się do tego etapu i obniżyć ich stres związany z testami, Agencja zdecydowała się na udostępnienie w chatbocie krótkiego, próbnego testu wiedzy ogólnej. Rozwiązując taki test, kandydat pozna przykładowe pytania i dowie się, jakie obszary i zagadnienia powinien powtórzyć przed spotkaniem rekrutacyjnym.

„Dzięki dobremu rozeznaniu w nowoczesnych rozwiązaniach komunikacyjnych podjęliśmy współpracę z kompetentnym partnerem w zakresie tworzenia botów domenowych. Priorytetami były dla nas fachowość, rzetelność, a także sposób działania naszych partnerów przy realizacji tego zadania. Stąd wybór Emplocity S.A. – polskiego start-upu skupiającego młodych ludzi o otwartych umysłach, którzy za sprawą świetnej znajomości swojej branży potrafią sprostać specyficznym potrzebom tak nietypowego klienta jak Agencja Wywiadu i zaspokoić oczekiwania komunikacyjne młodego pokolenia” – spowiedział Szef Agencji Wywiadu.

Platforma Bezpiecznego Naboru Cyfrowego

Firma Emplocity przygotowała nową wersję chatbota Q&A, gdyż takie są oczekiwania klientów. Powstał on w ramach rozwoju platformy Bezpiecznego Naboru Cyfrowego. Jest ona tym, czego oczekują klienci w czasie pandemii. Platforma ta została wzbogacona o nowe funkcje i rozwiązania, w tym o wirtualnego asystenta, który automatyzuje nawigowanie i umożliwia bardziej intuicyjne zapoznawanie się ze szczegółami oferty rekrutacyjnej.

Chatbot zostanie zamieszczony na stronie internetowej Agencji Wywiadu w formie widgetu. Jego najważniejszą zaletą będzie pełna dostępność dla kandydatów, którzy poprzez zwykłą rozmowę w oknie chatu, przypominającą rozmowę z drugim człowiekiem, będą mogli poznać lepiej AW i uzyskać odpowiedzi na ważne dla nich kwestie i to 24 godziny na dobę, bez wychodzenia z domu.

Działanie chatbota wynika z rozumienia i przetwarzania przez bota języka naturalnego (NLP). Jego obsługa nie wymaga przeszkolenia ani instalowania żadnego oprogramowania. Do rozmowy z nim wystarczy komputer lub smartfon z dostępem do internetu.

Po stronie klienta obsługa narzędzia również nie jest wymagająca. Pracownicy Agencji Wywiadu otrzymają od Emplocity Panel Administracyjny, w ramach którego będą mogli zarządzać bazą wiedzy chatbota i aktualizować próbkę testów oraz zbierać pytania kandydatów, które nie zostały wcześniej przewidziane i opracowane w bazie.

„Nasza technologia pozwala na minimalne angażowanie klienta w obsługę chatbota. Raz przygotowanie narzędzie jest w stanie samodzielnie się rozwijać i udoskonalać. Wykorzystywane przez nas algorytmy uczenia maszynowego pozwalają zautomatyzować proces uczenia się nowych treści przez system, tworząc samouczącą się bazę pytań i odpowiedzi, która wraz ze wzrostem zapytań, staje się coraz bardziej precyzyjna. Modele predykcyjne pozwalają natomiast przewidywać zachowania i intencje użytkowników. Sprawia to, że trafność odpowiedzi na pytanie zadane wytrenowanemu systemowi może osiągać nawet 85 proc.” – powiedział Arkadiusz Talun, współzałożyciel i CTO Emplocity SA.

Źródło: Emplocity, Agencja Wywiadu

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x