nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

200 000 internautów UPC

UPC Polska,dostawca potrójnej usługi telewizji, internetu i telefonii, ma już ponad 200 tysięcy klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu.

Liczba osób korzystających z Internetu przez łącza UPC zwiekszyła się w ciągu roku blisko dwukrotnie. Równie dynamicznie zwiększa się liczba klientów usługi telefonicznej. Z usługi tej, oferowanej zaledwie od roku, korzysta już ponad 60 tys. użytkowników.

2006 rok był dla przedsiębiorstwa okresem szczególnie dynamicznego rozwoju: UPC zwiększyła prędkości pobierania danych czterech z pięciu usług chello, prędkość wysyłania danych dla chello light, wprowadziła możliwość podłączenia do chello więcej niż 1 komputera, zwiększyła limity danych (dla chello plus zlikwidowała). Ponadto firma wprowadziła trzy atrakcyjne usługi dodatkowe, zwiększające komfort i bezpieczeństwo użytkowników: UPC SmartGuard – Pakiet Bezpieczeństwa, zapewniający kompleksową ochronę komputera przed zagrożeniami z internetu; UPC WiFi – Domowa Sieć Bezprzewodowa, dzięki której można wydzierżawić router bezprzewodowy i za jego pośrednictwem połączyć komputery w domową sieć bez dodatkowego okablowania oraz UPC Szybsze Wysyłanie, pozwalające w razie potrzeby dwukrotnie zwiększyć prędkość wysyłania danych.

Z usług UPC Polska korzystają abonenci firmy w kilkunastu dużych miastach w całej Polsce: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Gdyni Sopocie, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Wrocławiu, Opolu, Kielcach i wielu mniejszych miastach. Usługa internetowa jest dostępna w ponad trzydziestu miastach.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

AMD pociągnie mini PC?

Następny artykuł

Vista i DRM: „najdłuższy list samobójczy w historii”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także