Usterka oprogramowania wstrzymała ruch pociągów NS w całej Holandii

Pociągi obsługiwane przez narodowego przewoźnika (Nederlandse Spoorwegen – NS) zatrzymały się dziś w całej Holandii z powodu, jak to nazwał operator, problemu technicznego.

Erik Kroeze, rzecznik operatora kolejowego, powiedział, że problem dotyczy oprogramowania przeznaczonego do planowania rozkładów. Dodał, że nic nie wskazuje na to, by problem był spowodowany cyberatakiem.

NS Holandia pociągi

Firma twierdzi, że pociągi zostaną wstrzymane do godziny 20:00 na czas usunięcia problemu. Pociągi regionalne prowadzone przez innych operatorów kursują bez przeszkód.

NS oficjalnie zaleca wybranie innego środka transportu

Z powodu awarii technicznej NS ma obecnie poważne problemy i pociągi nie będą kursować co najmniej do godziny 20:00. Zdecydowanie odradzamy podróżowanie, a w przypadku podróży – szukanie innych możliwości. Planowanie podróży w naszym systemie jest nadal zakłócone; planuj podróż przez numer 9292. Na stacjach przywrócone zostały informacje. Niestety, nie można jeszcze powiedzieć, jak długo potrwa ta sytuacja. Na trasach przewoźników regionalnych pociągi kursują zgodnie z normalnym rozkładem jazdy. Problemy te nie dotyczą także pociągów międzynarodowych.

Źródło: ABC News / NS

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x